Mul on MSNis üks emotikon, mis kirjeldab suurepäraselt mu tänast enesetunnet.

Üks munapea istub arvuti taga, kirjutab usinalt, aga järjest raevukamalt. Varsti tipub nii raevukalt, et sõrmede alt pritsib verd. Siis hakkab meeleheitlikult pead vastu klaviatuuri koksima, kuni auk on sees. Koksib edasi, kuni järele jääb vaid verine plönn. Siis variseb klaviatuuri peale kokku.

Ma elan ainult järgmise reede nimel, mil on lootust sõita ilma lasteta Tartusse, tõmmata selga talumees, litsakad võrksukad ja varbadekolteed paljastavad punased kontsakingad ning tunda end naisena, mitte toolikujulise emana.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Ma võin praegu täiel rinnal ja sügava veendumusega kaasa hüüda, et “Ma tean, mida te tunnete!” Ma ise võtan varsti vist varbad ja nina appi, et töö reedeseks tähtajaks üle anda, jätta mees ja laps kus see ja teine ja nach Tarbatu kaabet teha. Oo helesinine igatsus!

  2. Anu

    sel emol tuleb vahepeal silm ka peast välja, tiirleb väheke närvijupi küles ja lendab siis minema :D geniaalne :D
    ma`gi plaanin järgmisel laupäeval sinnakanti tüürida :) kuigi pidulik-litsaka riietusega pean kevadeni ootama…

  3. mul just sai üks ilge pingutus läbi ja ma ei taha mitte miskit pidu. Lamada tahan ja lugeda kergeid tekste ja muusikat, kerget ja rõõmust. Ei mingeid sukki ega kingi. Aga toolikujuline ema on just täpselt öeldud. Ei taha enam olla ka see toolikujuline ema :D, aga lastega jalutama minna ka ei viitsi. Praegu viitsin käia teiste blogisid mööda ja heietada elust. Hommik on õhtust targem loodetavasti. Sest ega voodikujuline ema parem pole.

  4. Mina teen sedasama laupäeval ja elan ka selle nimel, sest tunnen ennast ühe põdura emana. Selga seekord “Z.Järg”. Pärast seda tulgu jälle või veeuputus, aga seda on lihtsalt nii vaja, et kord aastas ka ennast kõbusana tunda. Saagem terveks!!!

  5. Meilgi laubal lasteta tuuritamine plaanis. Selga pole paraku panna ei talumees ega järgi, aga ehk miskit ikka leiab kapi sisemuse seest.

  6. värske info: triibik on neljandat päeva sirakil voodis, silmad pahupidi, ja ei mingit sabalehvitamist ei tartus ega tallinnas. inimene mõtleb, jumal juhib.

  7. LuMi

    Oi, saa ruttu terveks! Meil jälle nii, et mina tõusin tõvevoodist ja M kohe siruli – mingi vastik viirus, kõik sohvad oksendas reedel järjest täis. See sügis on lihtsalt vastik!

  8. õu, triibik, ega sa täna tartus hoti kaltsukat ei väisanud?

  9. kodutriibik

    oh, kessuke, ma olen juba eelmisest esmaspäevast kodus sirakil. ei mingit tartu glamuuri, kaltsukatest rääkimata.
    kas seal oli midagi väga minulikku? või kaklesid kellegagi mingi türkiissinise eseme pärast ja otsustasid, et selline maniakk saab ainult triibik olla?

  10. seal oli üks türkiissinise kohvikannusoojendajaga tüüp, kes kakles kellegi teisega kõigi türkiissiniste asjade pärast, mis haardeulatusse sattusid.
    ja mõtlesin küll jah kohe sinu peale.
    saa terveks!

Lisa kommentaar

