Porgandihäälsel ininal nagu Michael Jackson: You are not alone!

Keegi Ameerika comedienne (nime polnud küll kuulnud, karta on, et samast sordist nagu need, kes VH1-s staaride üle ilguvad; okei, doch-doch, proua on mänginud isegi “Mulla all”, näitab IMDB) on kirjutanud oma võigastest kogemustest emana raamatu “Mommies Who Drink”. Moraal paistab olevat see, et kaine peaga pole võimalik ema ametit pidada – kahjuks olen jõudnud ise korduvalt samale järeldusele. Või kui ema ametit ongi võimalik enam-vähem kainelt pidada, siis, pagan, koristada ma küll enam selge peaga ei suuda.

Täna üritasin ette võtta kurikuulsa kompostihunniku magamistoa tumbal. Ja leidsin sealt VÕÕRA MEESTEKAMPSUNI. Nuusutasin, ei olnud Tarmo lõhn (tema number ka mitte). Aga lõhn oli meeldiv. Mitte üldse see lõhn, mille allikat ma seni tagajärjetult oma kambrikesest otsinud olen. Või mis lõhn, ütleme ausalt, see on lebra.

Nojah. Kuna minu südametunnistus oli meie kooseluvoodi võimaliku rüvetamise asjus puhtamast puhtam, tõmbasin taadi liistule, et yo, mingid uudised sinu seksuaalsest orientatsioonist vä. No puikles algul vastu ja siis leiutas, et mingi kursavenna kampsun. Lobises siis, lollike, välja, et oli kursavennaga olnud Suudlevates Tudengites (!!!) ja kui too kadus ning ülejäänud seltskond suundus Johnny Deppi poole, siis tema oli kampsuni kotti toppinud.

Kursavend olla nüüd ülevoolavalt õnnelik.

Komplimendid lõhna eest.

Jah, no järsku jõuan minagi kunagi Deppi. Kurb tõdeda, aga üle Kaarsilla jääb mul selles elus küll käimata. No ega nüüd väga ei taha enam  ka. Pese pärast käsi-jalgu ja.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. saatusekaaslasi leiab ka lähemalt kui ameerikast. mu veel hiljaaegu kasutusel olnud nulline baltika on sujuvalt muutunud 60-ks strohhiks. esialgu veel viisakalt tee või kakaoga segamini, kuid ei või iial teada.
    ja siis ma olen veel täheldanud, et sinu napsu-lapsu-koristamisteema läheb mulle alati väga hinge ja sunnib koheselt sulge haarama ;)

  2. Mina, tuleb tunnistada, konsumeerisin hetk tagasi töö-kodupingete maandamiseks pitsi kompressiVIINA. Võeh.

  3. Kaisa

    Minu tuttavate tuttavad jnejne on rääkinud Deppi kohta ainult ebapositiivset.
    “Käin seal mööda koridori ja mõtlen, millal klubisse jõuan, ent siis kuulen, et juba olen sees. Muidu oleks jama, aga ma ei maksnud selle eest”
    Kas sinu tuttavad räägivad paremat?
    Nime poolest peaks nagu sisse piiluma korra..

  4. no mul siin väga lähedane tuttav on korduvalt seal hänginud ja pole midagi paha öeld …

  5. Tarmo

    Kui otsid Atlantise või Pattaya (mitte et ma viimases käinud oleks) tüüpi klubi, kus laes Disko-Kugel mit eingebautene Drehmotor, siis võib Depp pettumuse valmistada küll, aga Maailma ja Zavodi sõbrad tunnevad ennast seal koduselt.

  6. LuMi

    Nagu “Smack the Pony” koduperenaine, kes kõigepealt laste limonaadipudelitesse abivalmilt kõrred sisse paneb ja siis kergendusohkega oma 3-liitrisest veinipakist nendega kaasa luristama hakkab.

Lisa kommentaar

