Daily Archives: oktoober 30, 2007

Ma teadsin küll, et Clive Owen on seksikas, aga no uues “Elizabethis” … Iffand jummal, miukene meef. Uus Bond Daniel Craig sai endale konkurendi.

Jah, Danny-boyga seoses. Kas peatselt koidab päev, mil ma pean tema nimel loobuma põhimõttest mitte vaadata fantasy-filme ning minema vaatama “Kuldset kompassi”? Või, hoidku taevas, “Invasiooni”? Vat ei usu hästi. Aga Bondi-filme pidi ta praeguse seisuga vist juba neli tegema, nii et.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Kui Mirri poleks kutsutud Premia jäähalli oma endise lasteaiakaaslase sünnarile, ei teakski ma, et ma olen uisuprintsess! Parandus: vana lokomotiiv cum uisuprintsess, sest algus – võib vabalt öelda, et üle 25 aasta – läks harjumatu kriginaga ja ootamatu ebalusega. Miskipärast olin veendunud, et uisutamist pole võimalik ära unustada nagu rattasõitugi. Aga kui tädikene kargu sirgu sai, siis hakkas nagu looma ja ühe poognaproovimise ajal sai peff jääle kah sätitud. Rõdõnts.

Ma käisin ju maast-madalast uisutrennis. Talleksis. Pakun, et nelja-viieselt. Mäletan ainult, et kogu aeg oli pime talv ja õhtu ning uiske tuli jalga panna hokimeeste higi järele lehkavas riietusruumis. Ja kui need hokimehed trennist tulid, siis ma ausalt öeldes ikka kartsin seda maskiga väravavahti küll. Mäherdused jalakaitsed veel.

Mul on paar mustvalget hägust pilti ka mingist võistlusest, kus ma, keeleke suust väljas, usinalt uisutada vuhin. Mul oli roheline kootud müts ja ema õmmeldud rohelisest villasest trikotaažist uisukleit, roosad lilled alläärde tikitud. Ja roosad karupüksid, kui mu mälu mind ei peta.

Ma arvan, et ma teen endale jälle sellise kostüümi.

Või siis sellise. Aga siis tuleb tagajalad kah hankida. Mirrist veel asja pole, kuigi tema oli esimese korra kohta väga tubli. Tunniga kakerdasime lausa kaks ringi ümber jää. Ja siis tahtis ta juba põhimõtteliselt ilma abita seista ja tal oli seninägematu ilme peas, kui uisud isetahtsi teda võluvalt ringi keerasid. Ma arvan, et tal oli natuke selline nägu, kui ta sündis ja mu kõhu peal nutu kohe järele jättis ja uudistama hakkas. Aga täpselt ma ei tea, sest ma kahjuks tema nägu ei näinud :) Tarmo nägi ja rääkis.

Eile tuli kauaoodatud beebiuudis ühelt armsalt paarilt. Mõned kohe on nii toredad, et mõtled, et neid võiks kohe hästi-hästi mitu olla. Ja nüüd on neid siis pundi peale juba neli. Jee, jee, jee!

5 kommentaari

Filed under Uncategorized