Ei anna ujumine uuta kuube ega magamine maani särki. Küll aga võib uue kuube kuue (no kuidas ma küll nii) ja kui veab, siis isegi maani särgi anda kaltsukates tuhnimine. Mis minu hüpoteesi kohaselt on kõige tulemusrikkam trenn. Tuhnid-tuhnid peadpidi kastis, kükitad alumiste riiulite juures, küünitad üles ja sirvid riidepuid, selg läheb järjest märjemaks. Siis kardina taha, riided seljast, kaltsud selga, ära, selga, ära, kui mõni meeldib, siis paar korda selga ja ära. Ja nii mitmes poes järjest. Kalorid kuluvad kolinal. Rahakene muidugi ka, aga sündsalt.

Tänase õhtu jooksul tuleb mul selgusele jõuda, kas mul on vaja musta Tiina Talumehe kleiti. No istus nagu golubtšik mul seljas. Mitte ülemäära pidulik, aga no ikkagi, kus ma, vana käsn, sellega käin. Teisalt: lähenemas on peohooaeg, järsku kutsutakse vana käsngi inimeste sekka? Ja tegu on siiski võrdlemisi klassikalise hilbuga. No ja ikkagi Tiina Talumees! Otse kaltsukast! Vintage!

Mötlep sügavalt. Armani teksad suutsin juba poodi jätta, sest need lohisesid mööda maad ja pigistasid natuke. Olen juba küllalt vooruslik olnud. Eks ju? Ja ühel naiskodanikul võiks ju keskea künnisele jõudes üks talumees kodus olla (pun intended)?

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. Katariina

    Mul sellist kleiti just vaja. Ja veel talumees..! Ja alati võib ju loota, et sulle see ei meeldi ja et me oleme sama kasvu ja kaalu ja..
    Osta ära.
    Ja neid Armanisid tahaks ka.. Või vähemalt teada, kus sa treenimas käid..

  2. kodutriibik

    ma homme ütlen, kui olen järelriibumist teinud. sinna lähedale jäi ka imekaunis must maani kitsas sametkleit, hiinapäraselt kurguni kinni.

  3. Oi pagan, seda hiina kleiti on mulle juts ädasti vaja.

    Muidugi alles siis, kui ma need voldid maha saan, mis natukenehgi kitsama riidetüki juures reetlikult näha on.

    Aga talumees on absoluutne must!

  4. kodutriibik

    kadri ja aadu ka. ühed mustad mõlemad – lausus Tarmo.

    tänan, sellist toetust oligi mul vaja! hiina kleit – nb, mustast sametist, ei mingit atlassiläikelist hiinalikkust, ainult elegantne kinnis – peaks sulle sobima küll.

    voldijutud unusta ära, milleks siis bodystocking ja kipskorsett on. mäletad, kui sale oli vana marlene dietrich? aga ainult tänu radikaalsele paindumatule korsetile, mis teda tikksirgena püsti hoidis. ükskord kukkus vaene marlene sellega kolaki pikali nagu laternapost ja püsti ei saand, sest see sunnik ju ei paindund.

  5. Tarmo

    ei talumees tüdrukult tahtnudki muud
    ei talu mees
    kult tahtnudki muud

    (hommage à Jaan Pehk :))

  6. ts

    Kellel küll sai OMA Talumehest villand? Triibik, kuidas tundus uus Marie Claire – keda võis lihas ja luus näha saates “Paar”? Toolis istus prantslanna, pildiallkiri esitles: Marie Claire.

  7. ts: no see oli siuke võrdlemisi ontlik LBD. a ära tõin! Marie Claire oli üsna igav paraku. nojah, mida ma sealt küll oodata võisin. jah, sotsiaalseid teemasid natuke – näiteks sain teada, et mu kodu lähedalt on leitud imiku laip. kriipi. aga ega ma rohkem osta. ma ikka rohkem EN fänn :)

    Katariina: tumehallid laiemapoolse sirge säärega Armanid asusid Endla tänaval. Kristiinest hipoka poole on järjest kolm kaltsukat paremal pool teed. selles esimeses. number 40, pakun. ja üle 170 cm pikkusele inimesele. allääred küll vist narmendasid veidi, eks nad nats kulunud olid. aga no 90 krooni vist, kui ma ei eksi. ikkagi firmakas. ennast kah ajas naerma, kuidas ma kaubamärgi lummusesse sattusin. mingid väiksema numbri laurenid olid ka vist, helesinised.

  8. Katariina

    Noo ma tänan. Armani on ka ainus firmakas, mis erutab (näe pidin vajalikuks õigustada :-))

Lisa kommentaar

