Daily Archives: oktoober 26, 2007

Ei anna ujumine uuta kuube ega magamine maani särki. Küll aga võib uue kuube kuue (no kuidas ma küll nii) ja kui veab, siis isegi maani särgi anda kaltsukates tuhnimine. Mis minu hüpoteesi kohaselt on kõige tulemusrikkam trenn. Tuhnid-tuhnid peadpidi kastis, kükitad alumiste riiulite juures, küünitad üles ja sirvid riidepuid, selg läheb järjest märjemaks. Siis kardina taha, riided seljast, kaltsud selga, ära, selga, ära, kui mõni meeldib, siis paar korda selga ja ära. Ja nii mitmes poes järjest. Kalorid kuluvad kolinal. Rahakene muidugi ka, aga sündsalt.

Tänase õhtu jooksul tuleb mul selgusele jõuda, kas mul on vaja musta Tiina Talumehe kleiti. No istus nagu golubtšik mul seljas. Mitte ülemäära pidulik, aga no ikkagi, kus ma, vana käsn, sellega käin. Teisalt: lähenemas on peohooaeg, järsku kutsutakse vana käsngi inimeste sekka? Ja tegu on siiski võrdlemisi klassikalise hilbuga. No ja ikkagi Tiina Talumees! Otse kaltsukast! Vintage!

Mötlep sügavalt. Armani teksad suutsin juba poodi jätta, sest need lohisesid mööda maad ja pigistasid natuke. Olen juba küllalt vooruslik olnud. Eks ju? Ja ühel naiskodanikul võiks ju keskea künnisele jõudes üks talumees kodus olla (pun intended)?

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

Eestikeelset Marie Claire’i polnud täna hommikul ei bussipeatuse putkas ega Selveris.

Ostsin selle raha eest hoopis juustu.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized