Minus tõstab pead pesufašist.

Pole paremat paika kui naiste riietusruum, mõistmaks, et eri komplektist rinnahoidja ja püksid on ikka päris kole vaatepilt. Karjub kohe silma all. Nagu ka tselluliidist võdisevad kannikad, mida poolitavad stringid. Miskipärast armastavad just sellised kannikavõdistajad end pesuväel peegli ja ilmarahva ees föönitada.

Appi, kui kuri jutt. No stringe ma nagunii ei kanna, kuigi mõne pisikese pringi pepcheni ümber, st vahel on neid ju kena vaadata. Aga colour-coordinated pesu reeglit püüan vähemalt avalikus kohas stripates järgida.

Meestel on vast kama? Või ei ole kama, aga nad ei julge meile seda öelda? Või kardavad siis, et hakkame ilusa pesu ostmiseks neilt raha pommima?

Tuleb taas kord (viimati tegin seda seoses kombineedusega) tsiteerida elavat klassikut Hornbyt:

Naiste aluspüksid valmistasid mulle kohutava pettumuse, kui ma oma kooselukarjääri alustasin. Ma polegi toibunud šokist, mille tekitas avastus, et naised teevad sama mis meiegi: nad jätavad kõige kenamad aluspüksid nendeks öödeks, kui on teada, et nad kavatsevad kellegagi magada. Kui elad naisega koos, tekivad need kulunud, pesus kokku tõmbunud, räbaldunud Marks&Spenceri kribalad äkki iga viimase kui radiaatori peale; su tiirased koolipoisiunelmad täiskasvanupõlvest, mil sekspesu ümbritseb sind igavesest ajast igavesti, aamen … need unelmad varisevad põrmuks. (“Elu edetabelid”)

Lisatud! Man eats underwear to beat breathalyzer!

17 kommentaari

Filed under Uncategorized

17 responses to “

  1. mnjaa, tolmulapistatud meeste trussikud on jälle omaette tase

  2. Kusjuures vahel osutub täiesti võimatuks koralikku pesukomplekti leida. Eriti minu büsti juures. Rinnahoidjaid ostan põhimõtteliselt neid, mida leian. Hea, kui üldse leian. St. normaalseid. St. selliseid, millega peegli ees seistes endal süda pahaks ei läheks. Ma ütleksin, et meil toimub suurerinnaliste räige diskrimineerimine. Aga kui läbi mingi ime õnnestub soetada mõni enam-vähem pandav pesutükk, siis algab kohe kohutav kadalipp sinna juurde pükste leidmisega. Ma vahepeal juba ähvardasin Britneyt tegema hakata. No mida sa teed, kui leiad imeilusa ja sobiva punase rinnahoidja, aga samas toonis pükse lihtsalt pole?

  3. Terje

    stringid on aga väljapääsmatud, kui on lai tagumik, aga tahaks ka pükse kanda nii et rante ei tekiks. võdiseb küll, aga vähemalt rante ei ole. Iseasi, kumb see ilusam on.

  4. sigane

    paljudel on ärräiged rätikud hoopis. ekstrakoledad ja iiidsed.

  5. kodutriibik

    need pesurandid on tegelikult huvitav fenomen. mis hetkest need rõvedaks muutusid ja miks peaks jääma mulje, et naisel polegi pesu seljas? no eks muidugi samal põhjusel, miks peaks naise hargivahet vaadates jääma mulje, et ta on väike tüdruk … minu vaatlusandmetel läheb meie naistel selle mulje saavutamiseks ikka päris kõvasti aega/raha.
    kas kisub juba ropuks? aga alati saab veelgi ropemaks minna.

  6. kodutriibik

    jah, räige rätik on kah rõve. kokkuvõttes võib öelda, et trennis käimine läheb tõesti kulukaks: sekspesu, kaunis vannilina, šikkidest rabelemisriietest rääkimata.

  7. Anu

    teisi on ikka lahe vahtida :P aga no kuidas sa ikka kinnisilmi dušši all käid. mul tekkis nüüd kohe kiusatus küsida, et kas sa, Triibik, kah “meie naiste” alla kuulud :) nimelt ma olen kogu aeg arvanud, et selle pügamisega ropul moel liialdatakse, mitte, et seda nüüd üldse tegema ei peaks, aga no naine on naine ja laps on laps.

  8. kodutriibik

    duši all avaneb tõepoolest intrigeeriv disainimaastik, mida nägemata olla ei saa. aga muidu oleksin öelnud “meie, naised” :) ütleme nii, et ma oma peakest ja khmi selle asjaga ülemäära ei vaeva.
    nii hull siiski ka pole nagu selles sketšis:

  9. lahe teema. Mulle ka tundub erisorti pesu kole, aga mu mees alati ütleb, et teda üldse ei häiri.
    Aga Anu – ten points :D

  10. Mulle ka “ilgelt meeldib” kui sellised vanaema noorusaegadest pärit saunalinad kasutusel on. Pooleldi auk sisse kulunud. Bikiinijoonest ei räägi me kohe üldse. Õõvastav on see kõik!
    Ja need pesu väel föönitajad on ka mu “lemmikud”. Misassja Sa edvistad seal peeegli ees, kui midagi ilusat näidata pole..

    Samas nõustun ka Päikesejänkuga. Pesupoes on “lahe” vaadata ilusat pesu ja siis tõdeda, et seda on ainult korviga AA ja paremal juhul ka A-d.
    Kui leiad omale sobiva korviga pesu, siis on ümbermõõt 85!!! Seda kõike loogiliselt kokku võttes: Kas ainult korpulentsematel inimestel on suuremad rinnad kui A-korv või??
    Ma peaks siis mingid tõkkiskingad auto pakiruumist võtma ja selja ning rinnahoidja vahele need panema.. või noh.. mida lahendusi veel leiaks?
    Raske olukord anyway.

  11. Mirjam

    Kuna mina armastan miksida eripaaridest pesu JA käin Kalevis, kus ma võin Triibiku kriitilise silma alla satuda niiviisi ebakorrektselt pesustatuna… siis ma lihtsalt PIDIN enda lohutuseks ära vaatama selle Smack My Pony sketsi, mis ma siit leidsin. Ja siis veel ühe SMP sketsi. Ja siis… noh, KÕIK sketsid, mis ma leidsin. Tööajal.

  12. kodutriibik

    jah, tegelikult ma kuskilt lugesin, et eri paaridest pesu miksimine pidi tänapäeval täitsa trendikas olema. a ma siuke vana kooli vanamoor, pardoon.

  13. kosmosekass

    eri paarid pole ju midagi hullu kui värvid sobivad või on samad. kole on näiteks sinakasvalged alukad ja sinna juurde punane rinnahoidja.
    tõesti ise ka ei leia alati samast paarist komplekti, a ühesugust värvi rinnakad ja püksid ikka leiab.

  14. Pingback: laupäev « Sahtel sai täis…

  15. epp

    mina leian samuti, et rõveda rätiku (ehk trjapka, nagu Rõivaste keeleuuenduslik perekond ütleb) koht ei ole ujulas, vaid minu sõbranna Uuno naabrite kombel ilusasti raamituna kodus magamistoas seina peal. Kui üks korralik tiigri või palja naise pildiga laadalt hangitud froteetrjapka sel moel ära klaasida, on, teate, “nagu päris maal kohe”! Ma ühest sisustusajakirjast ka lugesin, et kui on oht, et kodu liiga snoob saab, võib pildid seinale osta supermarketist. No ma arvan, et laadatrjapka teeb supermarketi meremaalile iga kell silmad ette!

  16. Pingback: mismoodi on su vaimu seis? ei seisa nigu. « Life is wasted on the living

  17. Pingback: lugesin ja vaatlesin « Life is wasted on the living

Lisa kommentaar

