Kui Triangel masoheerib korsetiga, siis mina pressin aeg-ajalt jalga äsja Tartust soetatud supersoodsad ja -seksikad punased kingad ning kõpsutan nendega siin sodihunnikute vahel veidi valuliselt, kuid väga sensuaalselt ringi. Kerge kinnisidee, et musta sääretamiskleidi juures peaksid ikka olema PUNASED kingad, sai ellu viidud. Tõsi, toe-cleavage, millest kunagi rääkisin, kisub kangesti krimpsu, mis ülemäära seksü pole. Kinganina on pikk ja kitsas. Aga müüja soovitas mu ostu väga kõrgelt kiites (no 75 krooni ja täiesti uued, pluss sisse on kirjutatud PAPARAZZI, kui asjakohane), et poes on müügil KINGADE SUURENDAMISE VAHT. Vanasti aeti need asjad vist viinaga ära, aga no midagi peab katsetama.

Kiiret pole, sest kuhu mul nende kingadega minna. Aga eks need olegi mõeldud pinsipõlveni, mil Tarmoga vanurite Love Boatis hubaselt ringi kakerdame.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Misasi on sääretamiskleit?

    Ja ma olen seda vahtu proovinud ja oma imeilusad punased kingad siiski nuttes õele andnud, kes need siis omakorda kolmandale õele, sellele, kellel meist kolmest on tõeline tuhkatriinu-jalg, edasi pärandas.

    Hoian pöialt, et sul paremini läheks ;)

  2. no siuke kleit, mis säärt näitab :) a no missa või kussa näitad siin, eks ole, plaanin investeerida hoopis kandadeni tulupisse ja läkiläkisse. so very “georg”. mida ma küll näinud pole.

  3. Mina tegin reedel firma sünnipäeval Tuhkatriinut, ilus oli olla küll, aga nüüd on varvas villis.

  4. kodutriibik

    jah, see on see ilu hind. a no väike gangreen ees või taga, peaasi, et vanaduspõlves midagi meenutada oleks.

Lisa kommentaar

