“Minge peske ära, emmel tuli praegu vaim peale!”

Kõik sai alguse sellest, et …

No ilmselt sai kõik alguse ikka sellest Cosmo kokteilist, mis ma koogi valmissaamist oodates köögis endale ja oma emale segasin. Nagu näha, ergutab see loometegevust.

Aga üldiselt sai kõik alguse sellest, et Miina vedeles kempsupõrandal ja tegi kavala näoga “piss!”, andmaks mõista, et ta pissib parajasti põrandale. Siuke nali.

“Väike Tjorven!” õhkas isand heldinult.

Ujusin komplimenti oodates ligi, noh et mina olen ka nunnu.

“Pootsman!” õhkas isand mind kaisutades ja mulle hellalt silma vaadates.

POOTSMAN!!!

“Olgu, olgu, Mooses!”

MOOSES!

“Hea küll, Stina.”

STINA! “See oli mingi kirevase hambutu titt ju!”

Ei veena mind ka jutt, et Stina oli nunnu. Lindgrenil olid kõik mingid hambutud tited, keda ma väiksena absull ei sallinud.

Ootan, loodan telepaatilisele sidemele. Vanamees on vait, segaduses.

“MALIN, saad aru, MALIN!”

No siis sai aru. Teatasin, et ma panen ta laulu sisse ehk blogisse.

A no olgem ausad, põle siin miskit Malinit – lehvivapatsilist, hõrku. Täna jõudsin arusaamisele, et üleüldse mitte mingit pandavat tšikki. Siuke lõbus poisike, nudipäine, madalakontsaliste vanainimesekingadega, mis liialt konnasilma peale ei käi. No hea veel, et mitte vahva vanapoiss.

Vat mis teeb inimesele, parandus, NAISELE, see, kui ta on enda arust väga seksi- ja särtsakas, nooruslik ja naksakas, aga keegi kolleeg, meeskolleeg, sümpaatne, no mitte NIIMOODI, aga üsnagi – arvab tema vanuseks 37! Kui naine oleks 47, oleks see kompliment. Aga kui naine on poisikesetunnustega 34, siis, kurram.

Nüüd öeldi, et ma moonutan tõde, et ei olnud mingit õhkamist ega silma vaatamist, aga no ikkagi, Pootsman. On päevi, mil selliste asjadega ei maksa naljatada! 

8 kommentaari

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. Jummel jah, isegi mina, kes ma 37. aasta künnise juba ületanud olen, peaksin seda solvanguks. Kõik, mis üle 27, on suur ja sügav solvang. Minukese edevusel pole ikka piire …

  2. Mina grupeerusin täna töötajate tagasiside ankeeti täites vanusegruppi 35-44, mis tundub täiesti mõistusevastane.

  3. kodutriibik

    jah, kaugel see menopaus siis enam …

  4. Teet Identi

    Pelle? Või mis selle poisi nimi seal oli? ;)

  5. mina, jah? see oleks korrektsem küll vist. ai, sa täna saad mu käest selle Pelle eest :)

  6. ts

    Siinkohal meenuvad ühe tänaseks tele-ekraanilt kadunud kaunitari sõnad: “Arvasin ikka, et kui saan 40, võtan uhkelt mõned tabletid ja ongi kõik…” Oh, Triibik, 34, see ajab veel naerma…

  7. oda, kas noorendavad tabletid või kutuks tegevad tabletid? vist viimased? ei, seda ma küll ei hau :)

  8. ts

    Viimased jah, mõlemas mõttes. Et nii kui välimus kuhtuma hakkab, siis.

Lisa kommentaar

