Eile õhtul pimedas kuulsin kodumaja nurgal kapjade klõbinat. Mõtlesin, et hakkan hulluks minema, aga siis kõndiski mulle vastu hobune. Naisratsanik tõmbas suitsu.

Ülakorruse narkomaan laamendab oma kodus ja laulab kõigest kõrist Händeli “Halleluujat”.

Ma sisendan endale, et elan Pelgulinnas, aga see on vist ikkagi Kopli. Juba koridor on nii kole, et Kopli mis Kopli.

Aga legendaarse Minski asemel avati eile õhtul (küünlasäras, milline romantika) spordiriiete kauplus.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Kuule jah, ma pidin rooli käest lahti laskma, kui pühapäeva õhtul märkasin, et Minskis on tuled sees. Ja miskid uhked logod seintel. Tore, et see maja jälle lahti tehti, aga ausalt öeldes oleks ma oodanud siiski midagi tiba asjalikumat kui spordiriided (eriti ebasportliku inimese asi). Ma lootsin üht mõistlikku toidupoodi. Säästukafänn ma pole ja Selver jääb tiba kaugeks. Minsk oli kõrgetest hindadest hoolimata siiski mu kodupood ….

  2. kodutriibik

    jajah, ei kõla väga rentaablilt see spordiriiete pood. ega vist sinna säästuka ja Selveri vahele ei juleta enam kolmandat toidukat teha. kuigi ise võtaks sealt rõõmsalt paki piima koduteel.

  3. Nojah, Pelguranna omadele on Selver ja Pelgulinna puitasumi “inimheidikutele” käib Säästukas + “nurgapoed” küll. Tegelikult teeb tigedaks, et Säästukaid on igal nurgal – hakka Balta poolt koju tulema – Säästukas, sõida trammiga natuke edasi – jälle Säästukas. Oleks nad selle Selveri Minski asemele teinud, sellega ma oleks väga rahul olnud.

    Aga noh, mis ma siin ikka pahurdan, ega sellest ju midagi muutu. Parem võtan veel ühe klaasi veini :).

  4. kris

    mina elan ka Koplis. trepikoda on kõle ja naaberkorteris elab narkar. kaunist sügist.

Lisa kommentaar

