Eile oli see päev, mil ma:

1) Käisin lastega kastaneid korjamas ja litsusin Sigasele ligi.

2) Kõikusin redeli otsas hea ja halva maitse piiril ning korjasin mitu suurt kilekotitäit ploome.

3) Valmistasin end vaimus ette ploomikompoti tegemiseks, kuid

4) Käisin hoopis Rocca al Mare (kas nüüd sai õigesti, khm, khm) keskuses Mirrile võimlemistunniks tosse otsimas, sest need vaesed saalitud lippavad ju iga ilmaga mööda kesklinna parke ringi.

5) Ja loomulikult oli see paras katsumus, sest kui üks inimene tahab hiiglaslikke roosasid koturne, mis vilguvad ja/või millel on Disney printsessid peal, aga teine tahab midagi kerget ja jalasõbralikku, kolmas inimene loobib neidsamu vilkuvaid koturne mürtsuga vastu põrandat, et näha, kuidas nad vilguvad, ja kolmas, see kõige pretensioonitum, imetleb kõrvalriiuli juures tiiiibatillukesi beebikingakesi (ma ütlesin Tarmole, et kui ma kunagi peaksin kolmanda lapse asjus vastu puiklema, siis piisab sellest, kui ta mulle korra säherdusi papusid näitab. Muuseas, Tarmo oli ikka see kolmas inimene, eks ole, mmuah), siis on see juba ise üks paras kompott.

5) Loomulikult ostsin täiesti ootamatuid, kuid täiesti hädavajalikuks osutunud esemeid, aga ainult lastele, sest

6) pärast üleinimlikku võitlust kummikuriiuli ees jäi peale minu parem mina (see, kes otsustas, et NII rämeda keemilise haisuga jalavarjud vist naise tervise pant küll ei ole, kuigi, jah, ILU pant olid nad küll – eeh, ühed olid türkiisikarva siiruviirulised, teised saatuslikud lillelised mustal taustal -, aga olgem ausad, ega seda rahapoissi kah praigast pole eriti).

Aga täna tuleb mul minna keldrisse prantsuse keele õpikut otsima. Au revoir, tristesse! Kas ma juba ütlesin, et olin megalomaanias äärepealt vastu võtmas pakkumist tõlkida ära üks prantsuskeelne lasteraamat. Aga kui toimetaja kontrollis mu teadmisi, öeldes puhtas prantsuse keeles, et ta armastab mu tagumikku, ja mina aru ei saanud, siis ta arvas, et ehk ma natuke õpin veel.

Ma tean küll, et derriere on tagumik. Ja prantsuskeelseid armuasju tean enda arvates ka, höhöö. A vat neid kahte kokku panna – nemaguu išjoo!

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. sigane

    mul on nii hea meel, et te meile ligi litsusite!
    mu vend tundis end küll ohustatuna, et kastanikorjamiskonkurendid on kohal.
    aga jätkus kõigile. :).

Lisa kommentaar

