Miina oli lasteaeda minnes veendunud, et teda võtavad vastu needsamad suured toredad poisid, kes teda Mirri rühmas kantseldanud ja kätel kandnud olid. Reaalsus oli julm – mingi punapäine jublakas, kellel paks roheline tatt ninast väljas, teine, kes omaenda sünnipäeval püksi tegi, kolmas tüüp naeratab mõistatuslikult ja sõidab mänguautoga tüdrukul üle käe. Valusasti. Ükski inimese moodi kõnelda  ei oska, kätel kandmisest rääkimata.

Nii pole ime, et ainsana on Miina sõelale jäänud Tristan, kes oskab inimkeelt ning käitumist. Ka mulle kui potentsiaalsele ämmamammale mõistab soodsat muljet jätta – tuli juba esimesel päeval liivakastiserval vestlema, sellal kui teised džentelmenid autodega ringi kimasid ja liiva üles tuuseldasid. Ühe kandsin kohe väimeeste nimekirjast maha. See sõitis mööda liivakasti serva autoga vastu mu kintsu ja andis mõista, et peaksin oma pefa püsti ajama.

Ma ütlesin talle vaikselt, ma ütlesin talle intelligentselt: “Sõbrake, mina olen vanainimene ja mina ei lähe siit kuhugi. Sõida ringiga.”

Jah, siis olin küll rõõmsalt vanainimene. Ei old mingit pandava tšiki juttu.

Aga Miid on hommikuti tore vaadata: kui Tristanit näeb, kukub eputama. Ma pole sellist asja tema puhul varem märganud. Pöörab pilgu kõrvale, ise kõõritab tema poole ja naeratab häbelikult. Vehib igaks juhuks jalgadega ka, et kui veel ei märgatud.

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. Hee, ma ka korra proovisin seda “mina olen vanainime”-juttu, kui ühe tuttava ca. 10-aastane poeg aiapeol mu tooli hõivas. Vastuseks kõlas: “Mis sa tahad öelda, et SINA oled vana?” Ausalt, võttis kohe pisara silma. Ja tooli sain kah tagasi :)

  2. kodutriibik

    jah, seda nõksu need käkid pole seal veel õppinud. see võtaks relvituks küll. ajaks pefa rõõmsalt püsti ja teeks veel kraapsjalgagi.

Lisa kommentaar

