Kosmeetiku juures teadupärast järgnevad hiina piinadele suure O-ga samaväärsed naudingud. Mõni ime siis, et massaažijärgse maski all õndsalt uimeldes kuuldud plaat tekitas tunde, et seda peab kohemaid ostma minema. Seni, kui kosmeetik teises ruumis asjatas, mõistatasin, et kes see sensuaalne naislaulja võiks olla, kes niimoodi svingorkestri saatel mind elevile ajab. No õnneks polnud Aguilera, kuigi olin valmis, et häbi ots – hullemgi veel kui iganädalane Kroonika ostmine – on käes ja ma pean poemüüja käest Aguilera plaati küsima.

Oli hoopis Katie Melua. Kosmeetik ütles, et nii paljud kliendid on küsinud, kes laulab, ja poodi suundunud. Vaatas veel lahkelt plaadi nime järele. Väljusin salongist, päike säras, mul oli vaba päev, tahtnuksin kogu maailma suudelda.

Aga nüüd tuleb see osa, mis õpetab: “Usalda, aga kontrolli.” Mõtlesin küll, et võiks ju uurida, kas neid lugusid netis ka leidub, või üldse natuke teemasse süveneda. Aga kussa. Poes oli plaat olemas ja ostsin selle silmagi pilgutamata ja üleüldse peale vaatamata ära.

Ja kodus selgus, ET SEE OLI VALE PLAAT! Ei tea, kuidas see võimalik on, aga iluinstituudi isekõrvetatud plaadile oli kirjutatud vale pealkiri.

Viru keskuse Laseringi naismüüja väärib muidugi aasta teenindaja auhinda. Helistasin eile, et kas plaati saaks ümber vahetada. Tema tuvastas, et nende poes seda õiget pole, küll aga on kõigis teistes Laseringi poodides. Küsis, et milline mulle kõige lähemale jääb, ta helistab ja ajab kõik korda. Ajaski. Sain veel 70 krooni tagasi kah!

See õige plaat on “Call off the search”. Ja lugu, mille pärast ma selle plaadi ostsin, kõlab siin (kujundus on mõttetu, aga ma ei tahtnud kontsertesinemist panna).

Ja Jeff Buckley versioon, mida ma “Leaving Las Vegase” saundträkilt miskipärast ei mäletanudki.

Aga täna siis Rocca al maresse potilaadale! Ma olen juba nii palju raha kulutanud, ei tohigi enam ühtki puust kotti ega türkiisist kaelakolakat osta. Ja õunu osta polegi enam põhjust!

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. küll ma piidlesin ja vaatasin aga teid jälle ei näinud.

  2. kodutriibik

    jah, ei ole saatus meile armuline …

  3. noh see mare käib ka suure tähega, aga see on ometi hooletusviga, sest aastaid tagasi sai kirjapilt meil ju selgeks tehtud ometigi.

  4. kodutriibik

    teie, õpetajanna, olete üks tähenärija. ja järelikult õiges ametis!

Lisa kommentaar

