Ah, mis ma nüüd ikka hakkan, et kool ja lasteaed ja jaada-jaada-jaada,

PÕHILINE on ikka see, et erinevalt TEIST on minul juba olemas ajakiri Jobu!

Juba see idee täitis mind (erinevalt üllatavalt paljudest meesisenditest, kes ei julge tunnistada oma sisemist jobu) vaimustusega. Ja nüüd olen ma siin juba jupp aega rõõmsalt pügisenud.

Tarmo küll arvas, et nüüd võiks veel tulla ajakiri Tädi. Aga tal tekkis õigustatud küsimus, et kes näiteks soostuks Tädi moelehekülgedele poseerima tulema. Pakkusin, et Ivi Eenmaa järsku. Või siis Ave “Meiekülaeided”. Aga tõsi mis tõsi. Kuigi ma nimetan end rõõmsalt keskealiseks naiseks, on selle varjatud eesmärk siiski kutsuda esile protesti – no missa räägid! ilgelt pandav tšikk oled! Kes söandaks tunnistada, et ta on täielik tädi?

Mina: Aga ma võin jobu küll vabalt olla.

Tarmo: No mina võin tädi ka olla.

Märkasin, et kõigi keskealiste tädide (ehk ilgelt pandavate tšikkide) rõemuks on soomlased vändanud (VÄNDANUD!!!! pardoon, no ma olen värskelt “Sügisballi” näind) filmi “Mehe töö” betoonitehase töölisest, kes kinga saanult hakkab naistele seksiteenust pakkuma. (12. oktoobrist kinos Sõprus). Aga ma hakkasin rõemust lausa piiksuma, saades teada, et esika aftekal (järsku kuidagi saab ikka sinna) “pakuvad seltsi küpsetele naistele Soome vanameistrid Kauko Röyhkä ja Tuomari Nurmio”! Hyvä Suomi, here we come, vissut ja kossut kaasa ja tästä pesee!

PS Jobude unelmate amet on siin – Jennifer Lopezi rinnanibude erutaja!

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. av

    Mõelge ka oma ajakirjade piiriülese levitamise peale. Soomes lööks ajakiri “Täti” kahtlemata laineid (seal on “täti” kõnetusena leebe sõimusõna).

  2. ts

    Ja kuidas suhtus “keskealise naise” protestivihjetesse Veiko Õ., kelle nimi on nüüd kõigi huulil? :)

  3. kodutriibik

    ei teind väljagi! :)

  4. njah, me hommikul oma õelate muttide kambaga vaatasime ka seda uut meeste-ajakirja ja harjutasime soovitamist meeskolleegidele: “näe võta ja vaata seda jobu” – komade paigutamine vastavalt soovile.

  5. ts

    (Filmist “Don Juan Tallinnas” Kõrge Soenguga Moori häälega ja kilgendavate silmadega):
    “Ahhhh, võrgutaja!!!”

  6. Päev otsa mõtlemist ja otsus valmis – mina võin vabalt tädi olla. Mis võin, ma olengi tädi. Kõige hullem on see, et ma olen teatud hambutule noormehele isegi vanatädi.

  7. Pingback: Panin tähele « paranka pxevaraamat

  8. ai-ai, trianglike, sa pead selle jutu peale praegu vastu huuli lööma ja ütlema: “paha suu, paha suu!”

    sina, ja tädi (Tädi). vada “fast show’s” on üks tädi, kes kuulab alati mingi jura ära ja ütleb siis põlglikult: häh! ma praegu kehastun korra tädiks ja ütlen sinu jutu peale sellise tooniga häh.

    aga tegelikult – mis mind tädinduses häirib, et ma tädike olla ei taha? tädikesed vigisevad, õiendavad ja kriiskavad. ja tõesti-tõesti, mu sisemine tädi seda ju teeb, ehkki sekspomm-triibik üritab seda viginat kuidagi summutada. püüdes näiteks peegli ees valju noortemuusika saatel lapdance’i võtteid treenida :)

    kuid ma tahaks siiski uskuda, et olen hingelt pigem jobu. seda ma tunnistan siiralt ja avalikult. ja sellest annab tõendust kogu see laga ja tühi taara, mis mind siin ehtsas korvakorba kodus ümbritseb.

  9. ieska

    Tädi tahab:
    * poest kvaliteetseid kingi osta, mis kohe poe trepil ära ei lagune
    * korralikku klassikalist poolvillast rätsepakostüümi nende size 0 närakate asemele , mida kõik kohad täis on.
    * ilusaid metallraamidega prille, mis ei lagune ära enne hooaja lõppu
    * kvaliteetset toitu, kus ei ole retsepte taimeõli, kanalihamassi ja veega optimeeritud
    * et tibid oma pitsusid kohvikulauale ei paneks …
    jne.

    On siis tädi tõesti nii halb olla, triibik?

  10. a järsku on see hoopis proua, ieska? eks need tädide definitsioonid ilmselt inimeseti erinevad, sinu oma kõlab küll täitsa ilusti.

  11. Anu

    jaah, proua on ikka proua. proua tunneb ära. tädi on kohe siuke alandav väljend, ma ütleks… mu ülemus kipub kõiki endavanuseid ja isegi 10 a nooremaid varmalt tädideks tituleerima… oi ma vihkan seda !!! / mina ei lase oma lastel kedagi tädiks kutsuda. ikka nimepidi. õnneks meil selliseid tädisid polegi, keda tuleb tädiks tituleerida :P /

  12. jep, ma tunnen end ka alati väga eblakalt, kui ma pean lähisugulaste survel nende laste jaoks tädi R olema. oma lapse puhul oleme samuti täditamisest ja onutamisest loobunud. tädi on võõras naine tänavalt.

  13. Pingback: esivanemate patud ja tädidest « Life is wasted on the living

Lisa kommentaar

