Milline alp jutt – parisienne! Häh. Õhtul vaatas mulle peeglist vastu tige JUUST, kes oli just lastega kraaklema läinud. Voodis valutasin õnneks siiski südant ja lubasin olla täna parem kui olin eile.

Lohutuseks: ega kuulsad kaunitarid kah ilma krohvimata kuigi pandavad ole.

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Ma olen Džennifer Lopezis ja Sarah Jessicas tõeliselt pettunud :)

  2. lapiliisu

    Need pildid päästsid mu päeva. Kahjurõõm on ju ikke kõikse suurem rõõm.
    Tänud-tänud :)

  3. Kadunud Triibiku Juhtum.
    tunnen endal olevat õiguse vigiseda.

Lisa kommentaar

