rockin-girl-blogger.jpg

Eh, mulle pole peaaegu ammu nii ilusat tiitlit pandud (peaaegu sellepärast, et üleeile Pariisis öeldi mulle, et ma näen välja palju pariislannalikum kui nad ise. Niuks. Eestlanna ütles muidugi, aga no ikkagi. Meganiuks, mis sest, et pariislanna tähendab minu värsket arusaamist mööda teatavat vanust, kergelt kortsus ja kolletavat näonahka, moevabu, kuid jah, teatava nonšalantse elegantsiga rõivaid ning koera) Aga girl power, jee! Aitäh, Anu ja Kajakas! Te ise rokite rämedalt.

Kui nüüd viit järgmist mainida, siis Triangel rokib raudselt, Kessust rääkimata, Paranka, Krentu ja Sigane ka. Ja kõik teised eided samuti, keda ma loen, aga mainida ei jõudnud.

This one’s for you! (Peaks küll midagi kepsakamat panema, aga piinlik küll, see lugu meeldib mulle tõesti. Nostalgia.)

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Ma hakkasin nüüd mõtlema, et peaks vist hoopis ütlema auhind? Mis vahe neil kahel sõnal üldse on…. No hilja on tegelt ka juba :)

  2. Ma pakun, et tegu võiks olla ka virtuaalse ordeniga :)

  3. Pingback-viide: Võlg on paranka oma « paranka pxevaraamat

Lisa kommentaar

