Kaks päeva järjest olen võhivõõraid lapsi redeli peale riputanud nagu märga pesu. Kui samas stiilis jätkub, on mul musklid nagu Karl Lõõbasel.

Äraseletatult: harjutan Miinat lasteaiaga. Algus on paljutõotav. Ehk ei kujunegi sellest igahommikust “hüüavad nutupasunad”-hittparaadi nagu Mirri puhul … Ainult et nukud on seal rühmas miskipärast Brežnevi ja minuaegsed pulstis kolakad, palged kriimud ja poldilokid peas.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. Heh. Ma omal ajal kujundasin sellistele ise uued soengud. Kääridega. :P

  2. viva

    Lõõbas oli see hammastega tõstja:) või ma mäletan valesti?
    peris lahe ette kujutada, kuidas sa nigu kassimamma neid lapsi hamastega tõstad…
    keep going – igas mõttes

  3. Kas ta pigem mingi maadleja ei olnud? Kuigi Triibikut ma sellisena ette ei kujuta! Kui siis aimult kärbeskaalus?

  4. hammastega tõstja oli hiljem eeslitallis uksehoidja ja tõstis mind sealt pidevalt välja hammastega.

  5. voldemar kuristik on HAMMASREBIJA!!! aga karl lõõbas oli minu mäletamist mööda meil kunagi (nt 1989) mingi esirammumees, aga nüüdseks tegelnud ka sumo ja teiste rähklustega.

  6. viva

    1000 vabandust :D
    jälle targem…

  7. Kersti

    Triibik, ma ei tea, kas sa nägid juba, aga Kessu postitas oma blogisse Sulle sünnipäevakaardi.
    http://k6verjoonlaud.wordpress.com/2007/08/25/vigade-parandus/
    Minu arust hästi laheda :D
    Päikest!

  8. kodutriibik

    väga armas, aitäh!

  9. LuMi

    Sumost rääkides – meie peres oli ükspäev elav arutelu, et mis selle eestlasest sumomaadleja nimi nüüd oligi – G pakkus, et Buratino.

  10. kodutriibik

    jah, vada kui äsaks kõhuga ja torkaks veel ninaga kah, siis oleks kohe võidumees.

Lisa kommentaar

