Tervitusi hoidisekirikust. See meeldiv hullus on jõudnud juba niikaugele, et

 1) hommikusel tiirul Stroomi randa ja sealt koduselverisse haarasin prügikonteineri pealt kaasa kaks kaanega tühja purki, mis olid sinna minusugusele nilparkorilasele pandud;

2) olin sunnitud köögis ruloo ette tõmbama, sest kesse usub, et ma kannan ujumisprille sibula hakkimiseks, ei-ei, kindlasti mingi muu perverssus, mis sisaldab näiteks selliseid ja selliseid asju (mäherdune armas kohake oli Fetish 69, kuhu pilte otsides sattusin, nii palju lusti, saksa keeles kõlavad need perverssused eriti kaunilt: Klistier, Nippelsauger, Klemmen und Zangen. Und Inge). Aga sibul ei ajanud tõesti nutma (esimesel korral ajas, ja siis olin ma, tolvan, unustanud ripsmetuši veel silma kah, nii et konserve valmistas panda), mille eest sügav kummardus V2ikekassile, kellelt laenasin ka retsepti.

Aga üldiselt siis jälle mitu esimest. Esimest korda elus kütta sauna, kusjuures oma sauna (ise kütsin nagu tšortovaja babuška, jee!). Esimest korda elus teha õunamahla. Algusest peale.

Tarmo päästis aiabasseinist hiire. Päästeoperatsioon võttis koos ajutöö ning ettevalmistustega (paksud kindad, augustatud kaanega plastkarp, hingepiinad loomakesele vee kaelakallamise pärast) tunde, aga vaene loom saab nüüd vabadust nautida ning peab meid loodetavasti hea piiksuga meeles, mitte ei kasuta meie pehmet südant kurjasti ära.

10 kommentaari

Filed under Uncategorized

10 responses to “

  1. betty

    sibula hakkimiseks olen mina hakkimise vahepeal noa külma vee alt läbi tõmmanud. mõikab küll – vähemalt minu silmade puhul. läätsed kaitsevad ka pisarnäärmeid, aga sul vist läätsesid pole.

  2. Ma suhtusin ka hiirtesse ka väga heatahtlikult, kuni nad närisid augu minu uude diivanisse, voodipesusse, madratsisse… nüüd ei tunne ma ühelegi hiirele kaasa.

  3. ieska

    kletriibik, kas sul on purke vaja vä?

  4. mismõttes ujumisprillid? meil läheb sibula ja mädarõika masshakkimise jaoks ikka gaasimask käiku. ilma naljata, muuseas.

  5. meil pole kahjuks gaasimaski, sellega saaks, jah, igasugu kinkysid asju teha, sibula hakkimine kaasa arvatud.

  6. Piret

    Hiire päästmine…kas nimetissõrme hambad sisse löönud mutt ei suutnud Tarmot loomaarmastusest võõrutada? Ah jaa – sellepärast siis paksud kindad…

  7. ieska

    Kuidas nende purkidega ikkagi on, triibik?

  8. aa, sorri, unustasin. tead, praegu vist veab välja. sul uputab või?

  9. ieska

    ieskal siin jah ikka tekib teisi

  10. Keeratava kaanega purgid pole just hea mõte… neis kipuvad asjad ikkagi raisku minema… näiteks ämmal läks just sel põhjusel enamus eelmise aasta hapukurkidest pehmeks…

    Ujumisprillide ja hakkimisnoaga Triibik peaks ikka rajult kinky välja nägema… vaata, et Sa sinna suvekodu kanti oma fetish-koolkonda ei tekita… :)

Lisa kommentaar

