Kuna mu elu teine mustsõstramoos (esimene läks omal ajal pekki, ootan huviga, mis nüüd saab) tuli miskipärast vedel (no 1959. aasta menuk “Hoidised” käskis algul vett sisse panna, ehk poleks pidand panema), siis sündis sellest veel mahl ka. Nii et täna sain lapsi nututada mustsõstramorsiga. Aga, raisk, kui keegi vigisema hakkas, ähvardasin rihma tuua (see on mul rämedalt suure pandlaga), ja siis nad natuke jõid ka. Irisesid, et on hapu, aga see oli RÄMEDALT MAGUS HOOPIS. Seakari.

Kui päeval oli kõige palavam ja ma rügasin arvutis higiselt nagu mu lehkav isamaa, otsustasid neitsikesed hakata suusatamist mängima. Kõigepealt tõmmati ülle joped, villased sallid, mütsid ja KINDAD, ning siis hakati toapõrandal paberist suuski tegema. Üritasin küll veenda, et võtku vähemalt suuskade tegemise ajaks müts peast, aga no kussa. Kesse siin majas ema sõna kuulab.

Ilusad suusad tulid. Nad kleepisid need endale teibiga jala ümber ja kosserdasid siis ringi.

A üldiselt on mul sügav siiber ja ma sõidan homme hommikul firma suvepäevadele. Sans enfants. Ostsin neile altkäemaksuks “Imeliste” DVD. Aga vaat kommid võtan kaasa. Ema on kah inimene.

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. elisabeth

    jeerum…ma lagistan öösel arvutitaga naerda nii, et laps ärkab üles…TÄNUD Triibik, oli taaskord äärmiselt amüsantne lugemisvara!…p.s.tunneks ma mõnd hollivuudi produtsenti, soovitaks ma tal Sinu blogielust küll filmi vändata. JA tõepoolest, ema on KA inimene.

  2. kodutriibik

    oh, see film oleks kole, usu mind. puhas vägivald ja läbu.

  3. no aga kulla triibik, siis oleks see film ju menu ja süksee ja blockbuster ja mis kõik veel. vägivald ja läbu müüb, beibi. võta aga warner brosiga ühendust, küll nad sellega hakkama saavad. ja äkki nad lasevad sul ise peaosatäitja valida…

Lisa kommentaar

