Ma nägin täna hommikul inimest, kes Säästumarketis segi pööras ja kilode kaupa kraami kokku ostis. See inimene olin mina.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. ieska

    Mingi suurem taud on tulemas või lihtsalt maailmalõpp? :P

  2. kodutriibik

    ei-ei, suvilahaigus. nägi see inimene soodsaid supikausikesi, ladus kümme tükki korvi. siis aga silmas suurepärast salatirohelist taldrikute-supikausside komplekti, vinnas selle sülle, viis supikausid tagasi. enne oli krahmatud paraku üsna väikseks osutuv laste mängumaja ja plastist kroketikomplekt, millest viimase ma õnneks küll kuhugi riiuli vahele maha unustasin. sõela sain kah. ja vatti.

  3. Ah saidki, mis tahtsid. Nii tore. Palju õnne!
    ma alati imestan, miks mul kulub suvilasse kaheks päevaks minnes sama palju raha kui linnas tavaliselt nädalaks toitu ostes. Õnneks kaalub seal ka kõik muu nädalase linnaelu üles.
    Rõõmust vaaritamist jm. Põltsamaa kõlab just toreda kohana, pole küll just Paide, aga keskel ikka kuidagi.

  4. elisabeth

    no mis ma ütlesin, Säästumarket on maainimese paradiis!Sinu eelmist postitust meenutades – järgmisel Säästukaretkel osta ka hunnik plaastreid, sidet ja putukatõrjet ning muid abivahendeid algajale suvilaomanikule – kuluvad marjaks ära!

Lisa kommentaar

