Eile tundus kahe röökiva lapse kõrvalt töötamine veel üsnagi võimalik. Teatud tubli tõhususetunne, efektiiv-Triibik, abilisteta, suveräänne, rippumatu, inimene nagu aurik. Ja karjuda “KAS TE SAATE VAIT, EMME PEAB TÖÖTAMA!!!” kõlas kuidagi õiglasem kui “KAS TE SAATE VAIT, EMME TAHAB PUHATA!!!” Ja ma olin käbe masinavärk, kõik liigsed eblakad/hullutavad/mõttetud mõtted kadusid töösaginas sedamaid.

Nojaa, aga täna on Day 2, mis nagu noore lootustandva autori teine romaan, on reeglina kehvem kui esimene. Nii et kella kahese seisuga on avatud juba esimene pudel veini. KORGIGA, mind you. See on nagu siuke kohustuslik halastusavamine, eks ole, tulevaste mahlalaaride jaoks.

Peale selle on Mirr kutsutud õhtuks lasteaiasõbra sünnipäevale, mis, oo õudust, toimub keeglisaalis. Ja sestap olen juba nädal otsa sunnitud kuulama säherdust ajusedasamust, et … Aga mul on tõesti kuri plaan ta sinna saali sisse lükata ja ise tuhatnelja, ära vaata raevus tagasi, mõnda kaubanduslikku paradiisi joosta. Sest ilma minuta on ta kindlasti oluliselt vapram kui koos minuga.

Grüner Veltliner. Otse Austriast. Häbi öeldagi, kui odav, 1.50 eurot pudel. Aga väga hea. Ein Prosit!

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Age

    Mul on külmikus 3 l aurutatud mahla, oma marjadest ja puha. Külmikus sellepärast, et mul pole ka pudeleid. Tuleb purki panna.

  2. mariss

    meenus praegu, et oleme kunagi maal mahla ka plastikpudelitesse villinud. trikk oli selles, et pudel tuli üleni külma vette panna sel ajal kui kuuma mahla sisse valasid. plastik muutis natuke kuju ka ja nii tulid väga omapärase disainiga mahlapudelid.

  3. ma kuulun ka sellesse kodukanade kildkonda, kes pere- ja isikliku õnne nimel on mõnikord sunnitud ennelõunal veinipudelit lahti nööpima. sest olgem ausad, milleks oodata õhtut, et päevasest trallist-kisast-kärast laipväsinuna enesele üks klaasike lubada, jaksamata sellest enam mõnugi tunda, kui üks väike ennelõunane ennetav naps teeb kogu põngerjate kõrvulukustava tantsu ja tagaajamise oluliselt talutavamaks. et mitte öelda täiesti nauditavaks ;)

  4. kodutriibik

    oh kui lohutav, mann! ma pole niisiis üksi.

Lisa kommentaar

