Mind tuleb lausa füüsiliselt ohjeldada, et ma igasugu kolu nüüd kokku ei hakkaks ostma. No enesekontroll on siiski veel olemas. Selveris viisin viksilt riiulisse tagasi piparmündi-sidruni vms saunaõli ja kaks sinist padjapüüri, mis ma erutunult korvi kobistanud olin. Tellimata jätsin ka mingid Anttila ja Hobbyhalli soodsad tekikotid-padjapüürid, mis ma virtuaalsesse ostukorvi sokutasin. Enne tuleb ülemine korrus lasta ära viimistleda ja siis vaadata, mitu krooni ilulemiseks üle jääb. Ja siis ongi sügav sügis käes ja kööga.

 Kuutagusest Novaluxi soodusmüügist on olemas kaks paari lillelisi aiakindaid (ma nii mäletan Signe Kivi kunagist juttu, kuidas ta esiti ei raatsinud nii ilusat kinnast mustaks teha, aga mõtles siis, et tema aed on seda väärt ja inimeses peab kõik ilus olema vms) ning kaks lakoonilist mustvalget plekkpurki Sugar ja Coffee, tasakaalustamaks saunsuvila puidu-overkilli.

Eile olin siiralt õnnetu, et ei leidnud Kaupsist enam seda erepunast retrosõela – metallist, sangadega, et saaks laua peale sättida -, mis ma kaks nädalat tagasi ebausust ostmata olin jätnud. Et enne ikka suvila ja siis sõel. Siit moraal: KOHE TULEB ÄRA OSTA SIUKSED ASJAD, MIS VÄGA IKKA MEELDIVAD!!! 

Kalosse veel ei ole. Ei seksikaid, ei koledaid. Kust kalosse antakse üldse tänapäeval?

Pudeleid on vaja. Kurrat, joodikute perekond, aga tühje veinipudeleid pole varutud. Oma ainsa sõstrapõõsa mahlastamiseks.

No siuksed väiksed uudsed mõtted. Täna on puhkuse viimane päev. Homme tööle. Niuks.

16 kommentaari

Filed under Uncategorized

16 responses to “

  1. Kas Sa mõtled sellist http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90026699 sõela? Viimasel ajal olen seda nt Lasnamäe Prismas näinud.

  2. kodutriibik

    midagi sarnast jah. tuleb mõnest lähemast prismast otsida vist. nii nummi oli. PUNANE! ja poole odavam kui Ikeas.

    tänu sulle sain ka uue soomekeelse sõna teada. aitäh!

  3. vardamoor

    No need kolm pudelit (aga keeratava korgiga peab olema) jõuab ju hea tahtmise juures läbi töötada selleks ajaks kui on mahti põõsas tühjaks korjata.

  4. mina nägin täna Järve Selveris sellist riiulit kus ühes otsas olid lillelised ja teises pealuudega kummikud ning kuskil vahepeal ka kalossid. Tegelt küll rohkem nagu ilma sääreta kummikud ja suht koledad, aga ikkagi….

  5. Kalosse tasub otsida MAApoodidest. Sõela võib ka sealt saada.

  6. vat-vat, vastne maainimene teab :)

    aga pudelid, jah. vanasti, kui maailm loodi ja mu ema veel mahla tegi, pisteti pudeli otsa vana hea lutt. kas tänapäeval kah keegi lutitehnikat viljeleb või ikka ainult keeratava korgi tehnikat? lutt kõlab ju piisavalt seksikalt. aga uue aja luttidel on auk sees …

  7. Anu

    äkki neil polnud lihtsalt korke… kuigi isegi mäletan lutiga pudeleid.
    kalossid on üldiselt väga mõnusad maatingimustes, eriti kui on vähe vihmane ja vaja õue peal tolgendada või kaevetöödel. Superboxis müüd mingeid sellesarnaseid jalanõusid, hiljem mingist ajakirjast veel vaatasin, et väga peen nimi oli neil, sellised kalossilaadsed, aga tagant ümber kanna rihmaga.

  8. Lupetta

    Rootsis kantakse neid kalossilaadseid lausa linnas. No see oli vast Rootsi mõistes maakoht – viljandisuurune linnakene.
    Kas see pudelijutt on mingi nali või? Kui sul TÕESTI neid vaja on, siis me saaks küll keeratavate korkidega pudeleid sulle anda. Viinapudelid on keeratava korgiga. Kuutrolli isa villib mahla nendesse. Vaevalt, et te viina jooma hakkate sellepärast. On ka alles vanu piimapudeleid aga töötavaid kummikorke enam palju pole.

  9. miks see peaks nali olema? mul pole seni olnud põhjust veinipudeleid alles hoida. viina me ei joo. edaspidi tuleb ilmselt eelistada keeratava korgiga veinipudeleid. kendermannil on üks ökovein selline, mida ma ohtralt joonud olen.

    aga tegelikult on marjapõõsaid seal üsna vähe, nii et kogused on väiksed.

  10. Lupetta

    Nojah, mina lihtsalt olen maast madalst harjunud sellega, et pudeleid, kuhu annab midagi sisse panna, ei visata ära. Sama on ka Neeme kodus. Kujuta nüüd ette, kui palju tühje pudeleid meie kodudes kokku võib olla.

  11. Taolist sõela oli Järve Selveris, küll helesinine ja oranž! Viimane oli ILUS küll!

  12. elisabeth

    õnnitelused suvekoduomanikele! Kalossilaadseid asju saab näituseks JYSK-ist – polnud tol korral, kui mina ostsin, just kõige glamuuremat värvi (tumerohelised) ja üsna hariliku kalossi moodi, aga maksid 49.- raha ja selle eest teevad aias tööd küll. Siseinfona kuulsin müüjalt, et meil olla ka neid Rootsipoppe erkroosasid/rohelisi/oranze/helelillisaid jms tagant rihmaga ja pealt aukudega kalosse olnud, aga Eestimaa vihmased suved ja edevad (tahtsin kirjutada edev asemel alp, aga ei suutnud välja mõelda kuidas käänata) inimesed olla poe poole päevaga tühjaks ostnud. Teine hea koht maainimesekraami – istututuslabidast mururehani ja piimamannergust kummisäärkuni- saamiseks on muidugi Säästumarket, eriti linnaäärsed poed, mina sain näiteks põlise maamatsina endale supernunnud lepatriinukujulised (et tundlad peas ja puha) punamustad potikud, tõsi, seda küll mõni aeg tagasi. Aga nüüd on teieperel igatahes olemas veel üks põhjatu auk, kuhu alatii on midagi vaja osta ;)!

  13. Tere Triibik!
    Käin siin muidu lugemas nagu salasilm aga nüüd kohe ei saand ütlemata jätta -ju siis teema ikka niivõrd erutas :) – et Balti jaama turul müüdi helerohelisi punaste moonidega kummikuid. Mitte küll kalossid, aga see-eest suht glamuursed.

  14. sigane

    kummikutest saab kääridega kalossid teha.
    olen näinud.

  15. Kõige paremad on maal kooserdamiseks need kannata kalossid. kusagil nägin nende peent nime ka, aga ma ei viitsi praegu otsida.
    Aga kalosside tald võiks olla võimalikult sile. Roomikutega kalossid jätavad pori kuivades jubedaid jälgi maha ja neid võib ühtlasi ka muruõhutamiseks kasutada.

  16. Kannata kalosside peen nimetus on “crocsid”

Lisa kommentaar

