Ma olen švipsiiis! (Mitte et see mingi erakordne seisund oleks.) Sest ma olen suvekoduomanikkkkkk! Saatuse iroonia 1: puhkus on praktiliselt läbi ja sel nädalavahetusel ma sinna ei pääse. Nii et pildid v stõlje “Triibik istub suvekodus” jäävad tulevikku. Saatuse iroonia 2: aiabassein on türkiisne, mis teadupärast on mu lemmikvärv (türkiisik!), aga no nagu sea seljas sadul. Nõuab radikaalset mõttetööd, et mis värvi tänapäeva aiabasseinid käivad. Esimene mõte oli, et must. Järgmine, targa inimese, st ülemuse mõte, et … kunamaolenšvibbbsissiiseitulesõnapraigastmeeldejeeekuratjälleläksmeelestära, jee, TSEMENDIVÄRVI.

Nojah. Sõnaga. Jee.

Ah soo. Ma sain suvekodu oluliselt kiiremini, kui jõuab minuni raamat “Eesti suvekodud”, mille ma lolli peaga TELLISIN, mitte ei läinud poest ostma nagu ristiinimene muiste. 20kroonine kokkuhoid on tähendanud mulle kuudepikkust ootamist, viit telefonikõnet Express Posti ja otsatut kirumist. Mul on ka see loll viga, et ma ei oska telefoni otsas ametiisikutele räusata. Taskus on ju mitu head trumpi, millega ähvardada, a no milles see telefonineitsi süüdi on, eks ole. A nüüd, lubage toonitada, olen švipsis, ja kuigi jube õnnelik, siis ka muutliku meelega ja seega potentsiaalselt kuri. Ita Everi raamatud, mis ma jõuluks emale ja ämmale tellisin, jõudsid kohale enam-vähem lihavõtteks. Nii et nüüd ma helistan.

Suvekodu (mis osutus suvilaks, mitte taluks, no ma olen Lõvi tähtkujust, vajan glamuuri ja diskursust soojaveeboileri, kauni kemmergu, sauna ja grillterrassi kujul, nagu selgus) asub 50 meetrit Põltsamaa piirist. Ma kahtlen, kas ma olen üldse kunagi Põltsamaal SEES käinud. Lapsena ilmselt. Ongi tagumine aeg.

16 kommentaari

Filed under Uncategorized

16 responses to “

  1. Anu

    palju õnne! ma pole ka Põltsamaal käinud.
    švipzi saan end alles õhtupoole timmida, aga kujutlustes tõstan su terviseks muidugi pitsikese Jägermeisterit (ma seda muidu tavaolukorras ei joo, aga kurk vähe valus).
    elagu suvi ja suvekodu ja suveTriibik!

  2. et nagu sünnipäeva kingituseks vää?

    aga tore ju kui normaalseid inimesi ka mujale eestimaa peale laiali lastakse ;)

  3. Express Post on ammu kirutud teema. Sõbranna ootas Everit kah sama kaua. Lõpuks tuli postiljon pea keskööl ja ehmatas majarahva koputusega aknale poolsurnuks. Natuke aega hiljem saabus teine Ever, raamatu kujul endiselt.
    Nüüd kakleb ta Maakodu raaamatu teemadel ja endiselt tulemusteta.

  4. Õnnitlused ka siitpoolt sood. Aga min olen Põltsamaal käinud. Korra kontserdil ja korra õitsvaid roose vaatamas. Siis oli küll väega illos.

  5. Jee meiegi poolt! Millise maakodutarbe teile siis nüüd esimesena kinkima peaks? Labida või laia äärega kübara?

  6. nii odavalt sa ei pääse, muruniiduk on esimene asi :) huvitav, et toon-toonis nõude ja voodipesu isu on üle läinud. mõistus tuli koju. enne ikka esmavajalik.

  7. oot, kas need lillelised kalossid sa juba said vä? :)
    türkiisi-tsemendivärvi-triibulis-laigulised kalossid oleksid eelkirjeldet taustaelementide puhul muidugi elegantseteks heideteks sobivamad.
    aga no muidu – väga švips värk! pazdravljaajem!

  8. Pingback-viide: Päeva parimad uudised « paranka pxevaraamat

  9. Oi kui tore uudis! Palju õnne! Nüüd pole teie peres enam muret, mida teha nädalavahetustega, puhkusega ja puhkuserahadega :)
    Minu esimeseks suvekodu ostuks olid kummikud ja tulbisibulad ja kühvlike. Vihmaga panin sibulaid maha ja olin seejuures ülimalt õnnelik :) Ja esimese suve elasime ka nii, nagu siin kõik oli – ämbriga sisse ja välja :) Alguses ongi vaja natuke sisse elada, et üldse aru saada mis otsast kodukaunistamisega alustada.
    Palju-palju õnne veelkord ja imelisi eelolevaid suvesid teie perele!

  10. Õnnitlused meiegi poolt! Ise pole veel ikka leidnud- pean nentima kadedusega!
    Ja peale kõige on Põltsamaa üks armas linnake! Kuid “Hullavate naiste” pubisse ma küll ei soovita minna sest hullata seal küll ei saa- baaridaam/ neiu tapab pilguga!

  11. samumeie!
    tartu poole põltasmaad vai tallinna poole põltsamaad? (ülimalt oluline fakt teada!)

    aga äge. ja meie peame nüüd oma lehtla ikka sel aastal valmis saama, et mitte teile alla jääda :D

    peen värk, proua, mis seal öelda! nautige!

    PS! kas ma ikka juba mainisin, et udupeen ja hunnitu lugu?

  12. Lupetta

    “Maja teeks ma ndal tammelinna, linnud laulaks seal mul vara hiljaa…..”
    M olen ka svipsis ja inimestest hea meel. (see pagana salavein seal kapis)
    Muruniidukeid on mitu tükki, kõiki kinkida me ie saa. Kõik ei ole veel läinud trükki, kõik ei ole veel valmis ka…
    So, valige siis välja (meil on Briggs & Straton maal)
    Põltsmaal aretatakse roose. Seal on roosivaremed ja lossiaed.
    Jõgi.
    Nii tore!

  13. jah, see roosikasvatus on meie lähedal kuskil. ja jõgi jääb 200 m kaugusele. ujumiskoht vist kaugemal. aga noh, pilk aknast välja ütleb, et ujumise pärast ei tarvitse eriti muretseda.

    aitäh kõigile, kes nii armsalt kaasa elavad. vanamoor on liigutatud. jajah, aga kohta ennast pole veel ikka liigutatud :)

  14. ja Kessu, ega ma, vurle, ei oska hästi öelda. 50 meetrit Pajusi või Jõgeva või sinnapoole järsku? sest Pajusi maanteed pidi me sinna sõidame.

    nii et kirik (ehk kauss, meie koha nimi on Kausi, oo, me juba ette hirnume, kuidas Kausi Mahtat ja Kausi Endlit, nagu me end nüüd kutsume, kiruma ja kartma hakatakse. ja nende väikesi vastikuid kasvatamata jõmpsikaid) keset küla.

    peaks Kausi Jani kah külla kutsuma.

  15. Palju-palju õnne! Ja paksu nahka külatädide väljakannatamiseks. Mina sain oma esimesel maakodusuvel närvivapustuse, aga ajapikku hakkan harjuma ja võimalus nädalavahetus Tallinna lärmi asemel metsas veeta kaalub selle külajoodikute räuskamise igal juhul üles :)

Lisa kommentaar

