Erakordselt hea ajastus. Vasak käsi muutub üleöö kasutuskõlbmatuks valutavaks rondiks, ehkki homme varahommikul algab minul ja bussitäiel teistel penskaritel sõiduküllane reis Hitleri sünnimaale.

Valutav käsi ei takistanud mul Selveris kokku ahnitsemast tervelt nelja kohevat keskkonnavaenulikku patja. Aga kleit tuli Tarmol mulle selga aidata. Sellest ei puudunud teatav seksü-element, hoidsin käsi üleval ja hööritasin rõõmsalt tagumikku. Kuni Miina pistis mulle selja tagant rinnahoidja vahele Tarmo visiitkaardi, mida ma loomulikult ise kätte ei saanud.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. Kus see Hitler siis sündis? Millegipärast on tunne, et mitte Saksamaal. Austria? No nüüd sa enam vastata ei saa ilmselt.
    Loodetavasti see reis parandab su käe. :-) Ohh neid sõiduküllaseid reise läbi Euroopa. Hea tervis sul, Triibik ja tahtmine!!!

  2. Tarmo

    Minu teada sündis Hitler Linzis, mis asub Austrias. Kui kunagi kooribussiga sinna sõitsime, mõtlesime tee peal igasugu Hitleri-teemalisi turismimagneteid välja, nagu õllesaal “zum Onkel Adolf” või Hitlerkugelid (mozartimunade eeskujul), aga tühjagi, linn ei tahtnud oma keskpärasest kunstnikust poega sugugi meeles pidada. :)
    Ja ilusas sinises Doonaus voolas vee asemel Višnevski salv.

    PS Jajah, nüüd on lugu nii, et Triibiku äraolekul hoian mina lapsi (sunniviisiliselt) ja tema bloogi (omavoliliselt). Nii et armsad lugejad, küsige, kui midagi südamel. :)

  3. Just seda ma lootsingi.
    Aga võtame grusiinlased- Stalin ikka au sees. Mina tahaks ka väga teada, miks fasismiga seonduv on tabu ja sotsialismiga seosnduv ajab inimesi naerma. Lenini näoga T-särk on naljakas aga Hitleri näoga T- särki kandev inimene ilmselt võetakse kohe kinni. Lang näed käis “zum onkel Adolf” ja vaat mis juhtus.

  4. senikaua kuni Triibik ära on, võiks Tarmo paar pikantset lapsehoidmise-seika visata :D

  5. ieska

    Tea jah, kuidas need väiksed triibikud hakkama saavad, mitte, et ma isatriibiku võimetes kahtleks või nii.

Lisa kommentaar

