Maarja andis üle seitsme fakti teatepulga. Noh, tästä pesee:

 1. Ma ei oska autot juhtida. Mõtlen ikka, et peaks kursustele minema.

2. Ma ei oska klaverit mängida. Tahaks osata. Ema ei pannud mind klaverit õppima, sest ta ise oli mangunud oma vanematelt klaveri välja, aga tüdis kohemaid ja pani koera klaviatuurile heliredeleid tippima. Kujutan ette, et hakkan penskarina klaveritunde võtma ja “Für Eliset” klimberdama, nii et naabrid nutavad.

3. Sügavat vett ei karda, aga kõrgust olen vanemaks saades kartma hakanud. Mina, kes ma keerutasin väiksena Pärnus vaaterattagondlit nii, et ema läks näost valgeks, klammerdus istme külge ja halas, et ma järele jätaksin.

4. Olen küsinud praeguselt Monaco vürstilt silmast silma, kas jalgpall on parem kui seks.

5. Olen istunud kohvilauas vastamisi kirjanik Doris Lessingiga, tundmata tema vastu, oo nooruslikku jultumust, erilist huvi. No eks ma kartsin ka.

6. Mul on palju sünnimärke.

7. Olen olnud raadio-DJ ja laulnud põgusalt bändis. Jah, tore vanaduspõlves meenutada.

Kui mahti ja tahtmist on, võiksid seda ahelat jätkata Triangel, Kalake, Lupetta&Kuutroll, Sigane, Annushka, Kessu ja Paranka.

3 kommentaari

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Selle kõrgusekartusega on mul millegipärast sama asi. Väiksena ronisin külapoistest kõrgemale, aga nüüd olen kuidagi pelglikumaks muutunud. Alalhoiuinstinkt?

  2. OOta, kas see on nüüd uus ketikiri või see eelmine. Nii puhanud olen, et midagi aru ei saa. Aga fakte, palun väga, mõned on samad, mis sul.

  3. Pingback: Seitse, samumeie « paranka pxevaraamat

Lisa kommentaar

