Oi, seda oleks mul vaja. Õnneks ei paista kuigi mugav. Aga no.

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. ts

    Aga kas oled kunagi mõelnud kassikostüümile? (inspiratsioon: 4aastase kassihullu (mitte minu) lapse jonnakas soov sünnipäevapeoks. Ja olgu olla klassika: must). Ja siis ma sain üleeile teada, et on olemas taskukassid (ikka sellesama lapse soov)! Tiimaris, neljakaupa plastiku all.

  2. ohoo. tõttan tiimarisse kohe :)
    kassikostüüm seostub mul Võsuga, kus ma lapsena puhkasin. seal olid väljas kuulutused, et kultuurimajas tuleb karneval. möllasime emaga kassikostüümi kallal ikka mitu päeva vist, tema õmbles koheva saba, traat sees ja puha.

    ja kui karnevalile läksime, mul vurrud ees ja saba taga, oli suures kultuurimaja saalis peale minu veel ainult ÜKS laps. tuligi kahe lapsega karneval.

Lisa kommentaar

