“Ma koristan! Ma võtsin ennast …”

“Täis, jah?” küsib sõber, kes on mu kommetega kursis.

“Ei, ma võtsin ennast kätte!” teatan uhkelt. “Mõtlesin, et premeerin ennast pärast.”

Aga laupäevase koristamissaaga ainus preemia oli sügav rahulolu (aga see oli tõesti ka väga sügav). Kui olin lapsed voodisse saanud ning puhast elutuba imetlenud, võtsin külmkapist pudeli proseccot – ja keset kruttimist murdus punnivinn pooleks. Vinn murdus punni otsast ära. Või vastupidi. Ja pereisa oma kuulsa Šveitsi noaga oli ära pidus, kuhu meie naistrio Miina ootamatu (ja õnneks kiiresti kadunud) palaviku tõttu minna ei saanud. Ja mina oma glamuursuses ei osanud pudelit koduste vahenditega lahti muukida.

Vaat sulle tüng! Aga seegi ei suutnud mu head tuju rikkuda. Keerasin diivani näoga akna poole ja lugesin ühe silmaga loojanguõhetust vaadates poole ööni.

Aga eile sõin NII PALJU liha, et öösel tekkisid pohmellinähud ja hommikul oli tõeliselt rõve üles ärgata. Õpetlik.

Homseks seevastu oleks kübarat vaja. Eile proovisin kaltsukas absoluutselt geniaalset erkroosat viltkübarat (no mitte homseks, aga no nii pikema perspektiiviga). Aga mul on pea ju nii rämedalt tarkust täis, et kübarad ei mahu pähe. Mõni muidugi ütleks, et vesipea.

Seal oli üks räme karvane tuust kah, mille sisse olid kellegi ettenägelikud sõrmekesed traageldanud soengukammi. Et marutuuled tuusti peast ei viiks.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Katariina

    Kord kübarat otsides oli mu ahastus põhjatu avastades, et minu – vist siis väärastunud? – maitsega ei sobi ükski. Ja pähe veel vähem. Aga leidsin Katariina Kübarakojast kena murumütikese-tüüpi mustast siidist shkiki peakatte. Kannan edukalt kus vähegi sobib.

  2. kui punnivinna pole käepärast, olen ma korgi lihtsalt pudelisse lükanud. ega’s hääd kraami saa ometi nii väikese põhjuse tõttu pudelisse jätta.

  3. kodutriibik

    Tarmo lohutas mind, et frizzante kork liigub tavalisest raskemini ja ma poleks jõudnud seda sisse vajutada. A nüüd on mees kodus ja vein lahti nagu lal-lal-laa!

  4. Minu pea on ka vist nii tarkust täis, et ükski naistekübar mulle pähe ei lähe. Ükskord lasin teha endale kübara, tehti kõige suurema vormi järgi, ja ikka oli väike – peale poolt tundi kübaraga hakkas pea vastikult valutama. Üldiselt ma olen loobunud naisteosakonnas mittevenivate peakatete proovimisest – niikuinii on kõik väiksed ja ajan ainult oma soengu sassi. Aga meesteosakonnast võib midagi juba leida.

  5. ma käin oma mütse see-eest lasteosakonnast soetamas. niiet see tarkusejutt… ei lähe mulle mitte.

  6. Alati on igal halval asjal hea külg. Meil jäi jälle veini järgi. Peale Amsterdami vaat, et igapäevast veinijoomist mul üldse enam vein alla minna ei tahtnud.

  7. liis

    alati ei tasu punni ka pudelisse suruma hakata ja seda mitte väikese muskuli tõttu, vaid kuna selleks lihtsalt putlis ruumi ei ole. möödunud suvel pidin oma imestunud silmaga nägema, kuidas kaasa viimastes päiksekiirtes kaunil liivarannal pudeli plahvatama pani. kui uurisin, miks sa seda tegid – näha ju oli, et ruumi ei ole, kuhu kork mahuks – vastas ta, et aga muud võimalust ju ka polnud. nii et parem tühi koor peos kui terve tuvi katusel. aga plahvatanud pudel oli tegelikult väga ilus, st klaas murdus väga kaunilt pikkadeks peenteks kildudeks.

Lisa kommentaar

