Esimest korda vanainimeseelus ei jaksanud ma Eurovisioni vaadata. No kaks sünnipäeva ühel päeval – see võttis läbi. Hommikul sain emadepäeva puhul hullutava Ritteri minišokolaadide karbi ja uudise, et võitis ulguv kolme poolega riidekapp (Tarmo ütleb küll, et Harry Potter). Aga, andke andeks, kuhu jäi siis minu lemmik “Ninnu-nännu, ninnu-nännu kogu aeg” ehk kõiki mu tšakraid avav “Shake It Up Shekerim”, kus trimmis türgi poiss nimetissõrme otsas aluspükse keerutas? Selle järgi tatsuks isegi minu vanurijalg ning hambaproteesid lõksuksid lõbusalt! Aga ei, võitis järjekordne murelaul, mida vihmase ilmaga suurte kõrvade varjus unnata.

Pagan. Aga no tegelikult on mul üsnagi poogen, sest mind on vallanud kinnisvarahullus. Nagu selgus, oli see nupp, mis mul juustepiiril kasvas, just seesama nupp, mis kinnisvaramõtteid kinni hoidis. Ja koos nupu eemaldamisega vallandus maniakaalne suvemajavajadus. Käiku on läinud isegi väljapressimismeetodid. Ütlesin Tarmole, et Mirr võib minna tema valitud kooli tingimusel, et mina endale oma suvemaja saan. Kui alatu minust, eks.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. mina ka ei jõudnud vaadata …. noh mitte et see sulle kuidagi korda läheks, aga ikkagi….

    aga Kalle uus elutöö pidi olema inimeste suvemaja vajadusi tulevikus rahuldama hakata…. nii et kui te ei leia, siis tulevikus ta aitab ;)…

  2. kuule, vidin, rõõmsat emadepäeva!

  3. milline see tarmo valitud kool on?
    ma natuke hakkasin vaatama aga jube igav tundus see eurovisioon. sõin jäätise ära, jõin siidri peale ja keerasin magama.

  4. eks ta õige ole jah, Maris. aga kõnealune kool on prantsuse lütseum.

  5. siis tähendab käisite seal katsetel jah? huh, ei oskagi soovitada. ühelt poolt on ju tore, et laps käib “heas”koolis” ja saab “hea hariduse”, teiselt poolt on lauri leesi ikka väga nõmedate väljaütlemistega esinenud ning üleüldse on see eliitkoolide asi tobe.

  6. Nüüh, sinna või? Ma kordaks Marise sõnu. Ei ole ma veel rääkinud ühegi selle kooli õpilasega, kes sellega rahul oleks.. Ju ma ei suhtle küllalt.

Lisa kommentaar

