Tükk-tükilt lahkub Triibik prügitünni.

Jah, rahva ette astuda tal niimoodi ei sünni.

Harjub ära, hakkab meeldima. Mulgustatud jalaga ringiluukamine tundus nii seksikas, et lasin tüki pead kah ära võtta. Juustepiirilt. Ühtlasi, loodan, toimis see ka väikese laubapinguldusena. Vähemalt praegu küll naerda ei saa, kisub nigu. Järsku pandi veike botoks kah sekka ja olen nagu David Beckham? (Eeh, see kah riimis juba.)

Ilukliinikus käis kõik ilusalt. Enne kui kohalik tuimestus sisse suruti, pandi mängima meeleolukas marsimuusika. “Kauneim linn on Eestis Tartu”! Nüsimine käis Katrin Karisma ja Tõnu Kilgase Valgre-tundlemise taktis. Ja milline ajastus! Kui haav hoolikalt kokku krousitud, küsiti minult, kas mul on veidi aega, et saaks mulle jääkoti pähe panna Ja kui jääkott pähe pandi, kõlas … “Veel viivuks jää”! Vat eta daa. Annan sul suud, härra Valgre!

Nädalavahetus on pidulikke üritusi täis bukitud. Eks tuleb siis peegli ees harjutada lehvi pähesidumist ja timmida pererahva kompressiviina.

7 kommentaari

Filed under Uncategorized

7 responses to “

  1. Armas taevas. Mis muud, et kosu hästi.

  2. kodutriibik

    ei-ei, ma olen täiesti vunkis. no ma ütlen, paras tiina porkpark juba. varsti esinen pihtimusartikliga “minust on saanud ilulõikuste narkomaan”. alapealkiri: “süst ajab mind särtsu täis!”

  3. Anu

    kadestamisväärne optimism ja asjadest üleolek!
    minu suust oleks küll sellises olukorras vaid ohtrat kiunu ja hala kuulda olnud:)

  4. Samad sõnad. Aga Porkpark kõlabküll hästi. :)

  5. mann

    ossa,julge naine oled. kosumist!

  6. kodutriibik

    eeh, ei mingit julgust, puhas alpus, daamid! järgmisena lasen endale kahara saba panna.

  7. kodutriibik

    ja vurrupikendused.

Lisa kommentaar

