Nii armas oli näha, kuidas inimesed hommikul kell üheksa Selveri alkoosakonnas absoluutselt kasuaalse näoga ringi jalutasid. Nagu kogemata oleksid seal. No mina samamoodi, ei olnud tõesti plaanis, aga no kui need kastid sealt eest ära võeti, siis kohe niimoodi nakkkkkkkkkkkksti tõmbas mind sinna.

Mädaneva jala kaasusest targem, nagu ma olen, mõtlesin osta midagi kangemat kui vein. Cosmo-kokteilide aeg pole veel saabunud. Ja Cointreau maksis nagunii üle 200 krooni. Niisiis, pärast palgapäeva ehk. Ja siis, kui ma ühe Vastiku, Kuid Tähtsa Asja valmis olen saanud.

Aga vaatasin, et üks mees krahmas kräuhti ühe džinni. Ja siis teisegi. (Ja tema ja ta prouheni käru oli viina ja õlut niigi punnis. Aga ettevaatlikkus on ju ainult kiiduväärt.) No krahmasin siis minagi. Silm lõi särama, mõtlesin punase greibi mahla peale, a tutkit. Tuli leppida valge greibiga.

Kuid nii armas oli kaeda, mida inimesed korvi pistsid. Saate aru: ühel kenal vanahärral oli Vana Tallinn kinkekotikeses. Teisel lapik pudel maasikalikööri ja piiisikene pipraviin. Tõeline igaks-juhuks-tripsutamise arsenal. Sest mine tea, millal jälle saab. Aga kui ikka ilusal maiõhtul tuleb väike tripsutamisisu, ja polegi kapis midagi … Selline olukord on laiduväärt ja nõuab ennetamist.

Kajakas käis kah täna poes ja tegi turu-uuringuid.

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. Tead, kui armas oli Järve Selveri kolmandalt korruselt kuulda helisid parklast. Kärud läksid alates poole kümnest ja kõlisesid nii tuttavalt, see oli lausa muusika kõrvadele pärast pikkasid pimedaid päevi! Poest ma muidugi ei räägi sest alkoholi osakonnas oli kõvasti rohkem inimesi kui tavaliselt- ma isegi ei pääsenud veiniriiuli ligi kuid õnneks sain oma Cran Feudo Chardonnay korvi!
    Ja rohkem polnud õnneks vajagi!

    Aga pärast kahte oli jälle õnnetu vaikus- õnneks saab homme, st reedel, seda muusikat rohkem kuulata ja jällegi kella kahest ostetakse ainult vett liha saia jne!

  2. mina jälle piidlesin oma lemmikut Gran Feudo rose’d :) aga küll jõuab.

  3. Mõtlen siin, et kas ma olen ainus, kel oli/on tagavara.

  4. kuule, enam-vähem vist jah. meil küll seisab veiniriiulis paar pudelit – küpse inimese tunnus, ei tule kõik korraga ära lakkuda -, aga näed, meditsiinilistel põhjustel on praegu kangemat kraami vaja. kunagi olid meil kangema kraami varud ka, aga need on külla tulnud suguselts meeleheite- ja ihuvaluhetkedel tilgatumaks teinud. nagu selgus.

Lisa kommentaar

