Mirr raporteerib, et sõi lasteaias kaks moosisaia ja jõi kaks tassi teed. Teejoomine tuleb mulle suure üllatusena. “Siis ma saan ju kodus ka teha sulle.”

“Ei, sina ei oska nii head teha.”

“Mis seal on siis, hästi magus või?”

“Ei, maitsetu.”

4 kommentaari

Filed under Uncategorized

4 responses to “

  1. meil sama lugu. veel kõlbab lasteaia hernesupp, aga kodu oma ei kõlba – lasteaias ei olevat seal herneid sees? Ja isegi porgandid supi sees on lasteaias söödavad.

  2. kodutriibik

    mina jumaldasin kooli mannavahtu, mis oli absoluutselt hall ja maitsetu. ema tehtud oli roosa ja läikiv ja kohev, aga mulle kohe meeldis selline õhuke plönn. ja veel meeldis mulle koledal kombel see kõige hullem lössis soolakurk poest, ja soolatomat, ja kergelt kaardu kuivanud kalakotlet. ema ütles, et tal oli nii piinlik mulle seda osta, et müüjad mõtlevad: rongaema!
    lasteaia ja kooli magus tee, kui nüüd järele mõelda, oli kah palju parem kui kodus. aga tõesti sellepärast, et nii magus oli. ja hea leige.

  3. mulle maitseb ka see kooli ja lasteaia tee. koolis rüüpan alati kohe mitu tassi ära. muidu ma teegurmaan pole ja ei oska kodus nautida rohelist teed. aga see lasteaia lobi on mõnus. tõesti ilma maitseta. aga hea.

  4. Mulle siiamaani ei maitse ema tehtud hernesupp, kus herned on terved, aga mitte ühtseks massiks keedetud ning ema tehtud hapukapsesupp, kus kapsad pole nii tulihapud kui vaja. Mannavahuga umbes sama lugu.

Lisa kommentaar

