Kõik koturnid käivad kukele, kui ühe sõbrakese nina jookseb nagu mahlakask. Halba aimasin ma juba öösel, kui noorem daam mind tülitama tuli. Sain ta küll pärast pikka punnimist tema enda voodisse suunatud, aga seal aevastas ta neli korda järjest. Ja hommikul oligi nina märg. Eeh, tee aga veel nädalavahetuseks plaane …

Ma olin täna valmis oma venna tosse prügikonteinerisse viskama. Läksin ema poole – ja uksel võttis mind vastu koletu lehk. Ütleme, sitt kohtub hallitusjuustuga ja läheb esikusse krakovjakki kargama. Ema oli etteheitev: “No ma ju räägin sulle juba kümnendat korda, et jube hais on. Ei uskunud või?” Aga et nii jube, seda poleks ma oma olfaktoorsetes õudusunenägudeski näinud.

Ja siis tulin ma omaenda koju – ja uksel võttis mind vastu täpselt samasugune lehk. Tõsi, talitsetum, aga ikkagi tundus sama tandemi töö. No õnneks tuvastasin varsti allika, mis osutus hulga üllamaks. Lõhepea prügikastis.

Stiili salongi-eri lugemisega on see jama, et tundsin kohe kanget tungi kõiki neid maske, möginaid, kapsleid ja triitmente proovida. “Vaikne uinutav meremuusika (meremuusika kui võimas sümfoonia, saja akordiga ja tuhande tooniga – mida ma küll teeksin Tarmota!), rahustav lavendlilõhn ja soojad boolused, mis täidetud lavendliõite ja meresoolakristallidega – kõik see tekitab tõelise heaolutunde.”

Põhjaboolus ja lõunaboolus, Brigita haarab KAKTUSHARJA  ning teostab välkkiirete liigutustega keha kuivharjamise, jõuliste liigutustega koorimise lõpetab ESIMENE kilesse mähkimine, LPG massaaž, mis algab valge SUKKPÜKSTE  materjalist kombinesooni selgaajamisega, spordisideme sarnane side, mis immutatakse RASVA PÕLETAVA ENSÜÜMIGA ning seotakse jalgade ja kõhu ümber, märglavats on varustatud dušiga! Maski tahenemine on nagu liimi kuivamine – nägu tõmbub pingule ja toime on nii tugev, et näiteks SILMI KINNI HOIDA EI SAA!

Ma tahaksin Viivi Luige mõnele protseduurile saata!

(Tarmo luges ja ei saanud midagi aru. Küsisin, kas ta ei tea, et Viivi Luigele meeldib TÄHTSAID asju SUURTE tähtedega kirjutada. Tarmo ütles, et viimane, mis ta Viivi sulest luges, olid Leopoldi raamatud – stiilis “Leopold aitab linnameest” . “Jõuan ma neid kõiki lugeda, siin katsu, kuidas oma “Salatoimikud” vaadatud saad.”

Ta vaatab juba kaheksandat hooaega “Salatoimikuid” DVD-de pealt, mis ta kolleegi käest välja on nuiand. Vahepeal olid Aamerikamaa DVD-d, siis oli läpakas Ameerika peale keeratud ja mul pold mingit “Seksi ega linna”. Nüüd jälle on nagu vist. Või mul aega vaadata. Siin katsu, kuidas oma naisteajakirjad loetud saad ja blogimised blogitud.)

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

