Tõepoolest, milleks oodata mandoliinimänguga pensionipõlveni. Pereisa ostis eile mandoliinile uued keeled peale (tegelikult kitarrile) ning keskööd tervitasime köögis juba varajase mitmehäälsusega. Naabrid mõtlesid kindlasti, et näe, seitse aastat normaalsed olnud, mis nüüd siis juhtus. Kui meie kunagise karaokeöö efektseimad etteasted olid Bowie lood, siis nüüd kukkusid kõige paremini välja “Vana pildiraam” silvivraidilikus kahehäälses ininas ning Tarmo esituses ansambli “Hübriid” mälestusväärne hitt “Võõra linna tuled”. (No meie repertuaar tuli peamiselt siit.) See pealkiri ei öelnud mulle ausalt öeldes midagi, aga refrääni ma paraku juba mäletasin – “Sest et sinu silmad on kui võõra, kuigi ilusa linna tuled”. Uugh.

Apelsini “Vana lokomotiivi” ruigasime nagu profid, Rock Hotelli “Teesklusest” õhkus minu tõlgenduses vaieldamatut seksi ja tuleb tunnistada, et ka “Majakavahi tontteabmitmes armuhüüd” oli pereisa interpreteeringus erutavalt kähe. Aga mis ma salgan, minu “Don’t Know Why” pakkus konkurentsi isegi Norah Jonesile endale. Tarmo lubas rifid selgeks õppida ja siis kolime Balti jaama tunnelisse.

Küll seal andmebaasis oli hirmsaid asju! Ent konkurentsitu esikoha sai Märt Sultsi laul hulkrakse olendi Kolgata teest. Pärast selle lugemist ei tahagi enam ise hulkrakne olla. Mina muidugi oleksin pigem kingloom.

6 kommentaari

Filed under Uncategorized

6 responses to “

  1. kas varajase mitmehäälususe näol oli tegemist polüfoonia või heterofooniaga?
    :P

  2. Õhhh, küll mina oleksin taht teiega olla sel ööl…

  3. kui ma kunagi noor olin ja oma esimese abikaasaga elasin pisikeses mustamäe korteris, siis meil toimusid nn. tõetunnid köögis, pudeli viina ja kitarrega. oi kus me laulsime. mõnikord olid sõbrad ka seltsiks. vaesed naabrid.
    aga rock hotelli lood tulid meil häste välja, ja see “teesklus”, oi ajad…

  4. LuMi

    Ei, mind te ei veena, et miski saaks olla parem “kirjast, mis võib tulla ka mulla alt”. Jessas, kuidas see mu noort kujutlusvõimet ergutas…

  5. Me võime selle öö korraladada, kus saame kõik koos olla. Võtke kitarre kaasa! See ei ole naljajutt

  6. mahe värk. tarmo ja kitarre mäletatavasti kõlasid häste kokku, küllap ka siis varajane mitmehäälsus:)

Lisa kommentaar

