Londonis külvab õudu podofiil. Just-just, podofiil, kes röövib ilmsüüta sekspommide jalast stiletosid ning rahuldab nendega oma madalaid kirgi – kuis? ei taha mõeldagi, eks. The Guardiani moepäevik trükib džentelmeni nimegi ära – Omar Adb-el-Gowd.

Teisalt, eks rahuldasin täna hommikul minagi Viru Keskuse kingapoodides oma madalaid kirgi. Meeldivalt tühjad ärid ja hullutavalt palju sussikesi, sandaletikesi, espadrillikesi, lipsukeste ja liblikatega libikuid. No täpselt sellised sussumussu-sentimendid mind seal valdasid. Ja kingariiuleid korrastas ontliku moega nooruk, kellest minu perverdimeel võlus muidugi välja “Seksi ja linna” podofiili, selle, keda Charlotte’i kõrge jalavõlv ja prantsuse pediküüriga varbad nii kangesti erutasid.

Stiletod mind üles ei küta, küll aga kõikvõimalikud balleriinad, mis, näedsa, polegi juba moest väljas. Vastupidi. Minu jaoks peab jalanõu olema mugav nagu suss. Kui tunnen, et kuskilt miiiidagimidagi naatukenenaatukene, siis: EI! Täna näiteks tatsasin rõõmsalt oma punaste tossudega ringi ja meenutasin härdalt, kui mõnna oli nendega bussi peale kalpsata. Nagu Virge Viss! Ühed kuldse küütlusega mokassiinid olid küll mõnnad. Kallid kah pold. No aga kuldsed, eks. Teisalt – eks ole. Kolmandaks – no ma võin ju. Neljandaks – lõppude lõpuks olen ma.  Aga kaine mõistus ütleb, et.

Üks kiimlemispildike kah öhe astumiseks. Muuseas, säärased korssis kaunad ongi ristitud banana shoe‘ks (The Guardianist sain teada). Muuseas nr 2, banaanikoore sisemusega pidi väga käepäraselt saama nahkkingi puhastada!

shoe5-58291.jpg

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “

  1. See on harjumise küsimus. Minu jaoks ei ole ebamugavamat jalavarju kui võimlemissussi eeskujul tehtud kingad (mis termin peaks siinkohal olema?). Ja ma väga ootan, et see mood ükskord läbi saaks, et mul ka asja kingapoodidesse oleks.

  2. oo, vähemalt tänastel andmetel oleks sul küll kingapoodi asja enam kui küll. nägin siukseid kõrgkontsi, et uhh. ja mis värvides!

Lisa kommentaar

