Mao tee kaljul, kotka tee taeva all ja mehe tee naise juurde – need pole veel midagi. Mis ma viimase paari päeva jooksul näinud olen:

Ujula riietusruumis türkiissinise rinnahoidjaga (no ma tean, ma tean, sellepärast oligi see kõik iseäranis groteskne) keskealine naine, kes muudkui veeeenitas ja veeenitas mu kõrval oma ihuvärvi sukkpükse üle volüümikate reite – kuni mõistsin, et ta polegi aluspükse jalga pannud. Ja see mõistmine oli väga terav. Võiks isegi öelda, et oli valus ja ajas iiveldama. Tema ei lasknud end häirida ja õitses seal niimoodi veel jupp aega.

Aga Kolde puiesteel pissitas üks noor ilus naine mingit olendit, kes kaugemal vaatamisel sarnanes kassiga, aga polnud seda teps mitte. Ma arvan, et see oli naarits! Saate aru, naarits ilusti rihma otsas ja nahistab ümber puude. Naerma ajas kangesti. Naersingi. Teised naersid ka, kes bussi ootasid. Milline kevadine vaatepilt!

Ja sama päeva õhtul, st eile, käisin külas tuttaval vanaproual, kes lisaks singileibadele ja teekookidele kostitas mind … mandoliinikontserdiga. See etteaste oli nii naljakas ja armas ja liigutav, et võitlesin ühtaegu naeru ja pisaratega.

 Selle peale võtame.

Guillemots “Made-Up Love Song #43”

9 kommentaari

Filed under Uncategorized

9 responses to “

  1. Näh siis, eluaeg mööda Koldet jalutatud, aga naaritsat pole veel nägema juhtunud. Tuleb piiluma minna :)

  2. kodutriibik

    No mina ka! A paistis täielik naabermaja-naarits olevat, nii et vast on sul veel šansse.

  3. mariss

    meil selgus mõni aeg tagasi, et ühel naabril on kodus tuhkur. oh seda haisvat trepikoda kui see loom üheks ööks oli korterist välja pääsenud…

  4. kodutriibik

    no ilmselt oli Kolde puiesteel kah tuhkur. ega mina, filoloog, neid loomariigi asju tea.

  5. Teet Identi

    Tühja sest tuhkrust (tükktuhkrust?),
    aga – mandoliinikontsert???

  6. Tere jälle. Teatan, et üleval on järjekordne ports iidfotosid, seekord koolikoori 1991. a Rootsi-reisist.

  7. betty

    Sa oleksid seigad nagu minu elust maha kirjutanud. Küll mõningate täiendustega. Kui mina käisin vesiaeroobikas, siis ma ei saanud aru, miks mu ümber on ainult vanaemaealised paljad vanadaamid. Selgus, et olin kogemata sattunud pensionäride rühma. Võib-olla sina sattusid “be-like-brittney-spears” rühma?
    Naaritsat pole ma ka näinud. Aga selle eest kargas mul eile aknast sisse haisuloom, kellel oli kassi välimus. Kasside kurameerimise juurde käivad pissimängud on arusaamatud.
    Ja mandoliinikontsertiga üllatab mind aeg-ajalt minu teine pool…

  8. muah, ma nüüd lähen koju ära.
    lihtsalt tahtsin ‘muah!’ öelda.
    häid pühi!

  9. kodutriibik

    teeduke, no oligi nii, et vanaproua haaras mandoliini, mida ta viimati oli mänginud enne sõda koolipõlves, aga viimasel ajal jälle tinistama hakanud. ja tinistas mulle armsasti popurrii sellistest megahittidest nagu “Läänemere lained” ja “Kullast süda”.

    ja ütles, et kui ta viimased paarkümmend aastat oleks samamoodi tinistanud nagu praegu, ei oleks tal liigesehädasid ollagi.

    ma täitsa kujutan ette, kuidas ma pinsipõlves kah oma vana panni välja kraamin (kalli koolivenna pildikogus oli väike fotomeenutus, ja kes on see kauni kuklaga noorur mu jalge ees, aa jee …)

Lisa kommentaar

