Et minust ei saaks lootusetult lontis ja krooniliselt röökiv majasokk, võtsin ette paaripäevase eskapaadi Tartusse. Jah, bussi pealt oli vaja ju kohe Tähtveres maha karata, et saaks Jakobi mäest alla ja läbi linna kapata. Ja … Oo jaa. Väga kosutav. Vanad armsad sõbrad, hulgaliselt head toitu Tartu arvukates toredates söögikohtades, mõõdukas koguses head veini, esimese vaatuse mahatukkumine Vanemuises (no ei suutnud ma Stoppardiga sammu pidada, aga ma süüdistan selles ka lavastajat. Ja võibla oli naaatukenenatukene palju seda veinikest võetud), kohvikuhommikusöögid (täielik märg unelm), kaltsukates tuhnimine ja suurepärased leiud (õlapaelteta kleit, millesse avaneb vapustav vaade – Miina kommenteeris seda küll väga otsesõnu: “Tissid on sul kleidi sees. Eks ju, piim sai sul otsa tissi seest.”). Ühesõnaga, kahesõnaga – jumalik vabadustunne.

 

Mind kohe huvitab, kaua sellest laksust piisab. (Update: 24 tundi) Praegu vaatan kraaklevaid lapsi ja kodus valitsevat läbu üsna stoilisel pilgul. No emakesed peaksid sellise lehvimis-uiikendi saama, ütleme, korra kahes kuus vähemalt.

 

Ja kiisupildiga Montoni pluusi sain Tartust kätte! Selle, mis vähemalt Viru Keskuse poes otsas oli. Nomaisaandjumuidu. Eks ole.

 

Aga head ööd soovib [kuna blogger mind kotib, pole ma laupäeva õhtust saadik saanud seda postitust üles panna) üks klaverikunstnikust kiisu. Nora. Millised tomwaitsilikud klimberdused seal lõpus, kuulake.  

 

Huvitav, kuidas ma oma lugupeetud lugejaid informeerin, et ma siin olen? Kui ma vanasse blogisse enam sissekandeid teha ei saa. Vat jälle huvitavad probleemid mu elus.

 

Ah tühja, nüüd ujuma.

13 kommentaari

Filed under Uncategorized

13 responses to “

  1. kodutriibik

    Tänap, tänap! Ma tunnen end siin keskkonnas täieliku kanana. “Kirju kana istub kodus” võiks blogi nimi olla.

  2. võeh, kui hea, et sa ka siia kolisid :)

  3. Anu

    ma olin juba mures, et kas kevadväsimus või miks see triibik enam ei kirjuta üldse :)

  4. ina

    triibik, aga pealkiri jätkuvalt veidi eksitav – triibik istub kodus – õigem oleks triibik töötab kodus. kusjuures töötad sa rohkem, kui mõni kontoris konutades. a noh, hea et ma su ikka üles leidsin.

  5. kodutriibik

    nujaa, a triibik teeb kodus teatavasti tagumikutunde. tõelise tagumikutundega.

  6. kroonijuveel

    oikuitore, et sa ikka olemas oled! ja Nora on hää…

  7. mismõttes sa jakobi mäe peal bussist maha said?? bussid ei käi ju enam sealtkaudu? mismõttes sa leidsid selle ÜHE bussijuhi, kes veel julgeb linnavõime trotsida ja jakobi mäest alla kärutada? MISMÕTTES?

  8. vaat kui ma Tartust LAHKUMA hakkasin, siis võttis küll junni jahedaks, kui buss hoopis Riia mäe poole keeras. juurdlesin jupp aega, kas paluda mahalaskmist või küsida, kuhu me ikka sõidame. sest tõesti-tõesti, saabumisel sõitis buss vana head marsruuti mööda.

    aga miks ei tohi Jakobi mäest alla sõita?

  9. oi tore-tore, et su leidsin taas :)

  10. Need Jakobi mäe ja Kroonuaia tänavad suleti suurtele bussidele peale Jakobi mäe remonti. Nüüd on kööga. Mul oleks enne olnud peatus kodu ukse ees. Tähtvere tänav sealsamas. Nüüd on jälle üks põhjus juures, miks rongiga sõita. Mul on ka ammu Stoppardile piletid olemas. Ära ütle, et jälle kehv lugu. Ma niigi juba aiman halba.

  11. lahheee, ma leidsin ka su üles. juba mitu päeva mõtlesin, et mis küll triibikuga lahti:)

Lisa kommentaar

