Kähku üles, kähkuuu!!! Tuhkapäeval pidi varakult ä…

Kähku üles, kähkuuu!!! Tuhkapäeval pidi varakult ärkama, “sest muidu sai sinust aastaks tuhakott (tuhamunn)”, ütleb rahvasuu. Mitte minu suu, maind juu! Minu suu ei ütle praegu midagi, sest mul on hääl totaalselt ära ja ma kõlan nagu Leninakani poe parm.

Ometi üks hommik, mil äratuskell tuli kergendusena. Olin just unes näinud, et pean kohe-kohe linti mängima ühe Benny Goodmani soolo.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

