Kõik kogu aeg räägivad, et valimisnänn uputab. Ma …

Kõik kogu aeg räägivad, et valimisnänn uputab. Ma pole kunagi midagi saanud, ega see muidugi ei aita ka, et ma enamjaolt kodus istun. Kunagi ammu ulatati mulle Viru platsi ülekäigul Villu Reiljani nimega pastakas. Ja ükspäev helistas vene aktsendiga näitsik Keskerakonnast ja tahtis minuga Juhan Hindovist rääkida. No ma ei taht.

Aga täna nägin ma pori sees vedelemas asjakest, mida ma kohe ei saanud jätta üles koukimata. See oli taskukalender nahkse Märt Sultsiga. Pühkisin lume külge puhtaks ja pistsin taskusse.

Tarmole tõid kesknoored töö juurde K-kohukesi. Ise me neid suhu kohe põhimõtteliselt ei võtaks, aga no lastele võib ju anda.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

