Untergang ehk Kodukontori plussid Tõusen arvuti t…

Untergang ehk Kodukontori plussid

Tõusen arvuti tagant, vaatan, et mul on saba taga. Uurin, mis värk on. On roosa rinnahoidja, mis konksupidi mu dressipükste tagumiku küljes ripub.

Jah, ma pole glamuuritar, kalendrimodell ega aeroobikatreener. Aga mul on “Seksi ja linna” kingakarp, “Grey anatoomia” esimese osa DVD, uus Akunin ja uus oranž voodipesu, nii et nutke nüüd!

See stseen meenutab mulle mind. Seda, kuidas ma eile õhtul magamistuppa läksin, et seal purjuspäi mõned kõhulihaste harjutused teha. Ja leidsin koti piparkookidega. Ja tulin süüdlaslikul, kuid õndsal ilmel elutuppa tagasi. Nii palju siis kõhulihastest.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

