Laupäevane menüü: hakklihakissell. Söö ssssssssupp…

Laupäevane menüü: hakklihakissell. Söö ssssssssuppi, Anni Arro! Kui ikka perenaisel jahu pole, siis võtab perenaine hakklihakastme paksendamiseks tärklist nii mis naksub.

Reedene menüü: blogi- ja pärismaailma ühendamine täiesti ootamatus paigas. No missa teed ära, kui vaatad, et heldus, kui tuttav laps, siis et, heldus, kui tuttava näoga mees, aga ma ju ei tunne teda … Ja siis meenub sulle lapse ja mehega mestis olnud kena kõhukas leedi. Tunnike juurdlemist, et kas ma nüüd ikka lähen juttu tegema või ei, aga kui leedi hakkab juba oma peret ja kodinaid kokku korjama, siis tuleb teha carllewislik (no sorri, ma viibin ikka veel selles ajastus spordildasa) spurt ja elegantselt külje alla ujuda. Riskides muidugi teatava perverdioreooliga ja küsimusega, et mis pagana Triibik, ei tea, pole kuulnud.

Aga õnneks teati, oldi kuulnud. Ma ei tea, minu meelest oli tore. (Siinkohal soojad tervitused Kristale!)Ja tore oli ka kohtumispaik, äsja avatud Kidszone’i mängumaailm Pärnu mnt 139 e. Ma hommikul ei saanud esiti aru, et miks see jalg hästi ei paendu ja tagumik on kuidagi pikal, aga siis meenus korduv pallimerre viskumine ja Mirrile järele lippamine mööda kaunis kõrgeid treppe, et üheskoos liumäest alla lasta. No vana inimene tahab ju kah trallitada. Seal oleks kihvt omaenda sünnarit pidada, kui see võlavanglasse ei viiks. Mul on ikka südame peal vateeritud sumomaadlejakostüüm, millega oleks väga šikk selili prantsatada ja siis nagu sitikas abitult jalgu siputada ja oodata, kuni keegi sind suvatseb jalule tõmmata.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

