Armas, et leidub sõpru, kes täiesti vabatahtlikul…


Armas, et leidub sõpru, kes täiesti vabatahtlikult pakuvad oma suvekodu su sünnipäeva pidamiseks. Nädalavahetuse ilm oli samuti minuga mestis. Ja ma ei üritagi varjata, et mulle meeldib hirmsasti kinke saada. Tänavune noos oli ikka võimas: DVD “Hotel New Hampshire”, mida ammu juba tahtsin, Rjabovi-Kuudi džässiplaat, imekaunis kruus, ilus värviline teos “1001 raamatut, mida enne surma lugema pead”, Debora Vaarandi mälestused. No ja blogimisel on ikka kõvad kasud sees. Lisaks mitmele türkiissinisele esemele, mis ma blogi avamisest saadik kingiks olen saanud, ulatati mulle tänavu ka Björgi “Gling-glo”, millest kunagi siin vahutasin. Vaat nii!

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

