Kuidas alustab meeleheitel koduperenaine laupäeval…

Kuidas alustab meeleheitel koduperenaine laupäeval kell kolmveerand üks koristamist? Džinni ja greibimahlaga, sest muidu lihtsalt ei suuda. Ja see ei jää ainsaks.

Eile seevastu polnud mingit alkohoolset turgutust vaja. Praadisin Mirrile ja tema sõbrannale Sandrale pannkooke ning avastasin puhtkogemata säärase delikatessi, et minu õndsalik vingerdamine (silmad kinni, õlad teevad niimoodi moek-moek-moek) ajas bräilid kilkama ja nõudma: “Tee veel!” Niisiis, pannkoogid šokolaadi-pähklikreemi ja VAARIKATEGA. Sa tumma, nagu ütleb mu ema.

Ja õhtul toodi mulle Mademoiselle’ist säärane vaarikakook, et. Seda süües võiks õndsusesse surra. Ja siis veel see “Külmetava kunstniku portree” telekast! Ei, nagu eestlastel on kombeks öelda, ei, täitsa hea! Väga hea!

Ma olen lihtne loomake ja mind on lihtne rõõmustada. Koogiga. Lillega. Napsiga. Kui mulle hommikul meenub, et köögis on kõrvitsaseemnesepikut või ciabatta‘t, millele oliiviõli peale siristada, siis tuleb mulle ette sama nägu nagu Julia Robertsile “Pret a porter’s” šampanjapudelikorgi plumpsu kuuldes.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

