Huvitav, et 1 aasta 8 kuu vanust last rinnast võõr…

Huvitav, et 1 aasta 8 kuu vanust last rinnast võõrutades olen netiajalukku läinud nn Triibiku juhtumina. Kus on küll lastekaitse silmad, et nad minusuguselt jõhkardilt pole vanemlikke õigusi ära võtnud? Kuidas ma küll söandan kümne hambaga inimest, kes räägib kohati kolmesõnaliste lausetega, tema võõrandamatust öisest tissiõigusest ühtäkki ilma jätta? Mis siis, et ilma öise tissita magab ta nüüd oluliselt paremini kui tissiga. Ja et mul on seljataga elu raskeim aasta, mis on seisnenud kahe väikese lapse kasvatamises poolteisekohalise töö ning haige ema kõrvalt? Et ma pole kaks aastat ainsatki ööd ilma oma lasteta veetnud?

See on nii huvitav, et ma kohe mõtlen selle üle pikalt järele.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

