Uhh, millise koletisliku naudinguga ma täna kiirko…

Uhh, millise koletisliku naudinguga ma täna kiirkorras Mirri paberimajandust harvendasin. Lapse enda käega meisterdatud lötsis paberkorvikest pihku käkerdades naersin kurjalt. No ei saa siin elada niimoodi, ei saa. Iga lipik on arvel, iga viimne kui vildikakork, Kinder-muna elaniku jalg ja närutav patsikumm. Riiuli-, kapi- ja kastitäite kaupa siiiiiitttttaaaaa! Ent harvendada tuleks vargsi ja sageli. Pooled karvased olendid tuleks üldse kuhugi ära anda, no a kesse raatsib. Ise ka ei raatsi.

Mu ootamatu teotahtelisus on pärit turgutavast nädalavahetusest Tartus, mis võttis mu omadega täitsa läbi, aga täiesti uudsel moel. Vaat mis tähendab vaheldusrikkus. Poole tee peal hakkasid kurepesadesse kured sisse tekkima, kui kohale jõudsime oli suur kevad käes. Tartus on muuseas alati Kevad. Või siis Sügis. Remontika.

Kaubanduslikud jäljed meie reisist: kolm paari sukkpükse lastele, kollane piimakann ja kollane Montoni T-särk endale. Nii segi ma ikka ei läinud, et oleksin selle Montoni mustavalgekirju suvekleidi ära ostnud, mis mulle istus nagu valatult. (Kõhtu hoidsin muidugi sees. Kõhu koht ongi sees.) Aga Lõunakeskuses poodlemiseks oli hommikune aeg perfektne. Nii hea, kui pererahvas on pühapäeva hommikul virk ja tegus.

Lisa kommentaar

Filed under Uncategorized

Lisa kommentaar

