Kristinile, kellest ma kunagi siin rääkisin, tehti…

Kristinile, kellest ma kunagi siin rääkisin, tehti täna Roomas südamesiirdamine. Süda hakkas tööle. Kas organism uue südame omaks võtab, seda näitab vaid aeg. Aga esimene samm on tehtud, ja edukalt. Ma mõtlesin paar päeva tagasi pikalt temale. Ja täna tuligi selline hea uudis. Ei julge veel põhjalikumalt rõõmustada, aga vaikselt ju võib, eks. Tasahilju.

2 kommentaari

Filed under Uncategorized

2 responses to “Kristinile, kellest ma kunagi siin rääkisin, tehti…

  1. Anu

    See on küll hea uudis. Ma eile just lugesin Pere ja Kodust Kristini kohta, ja väga puudutas see lugu mind, kes ma ise vaid 2 päeva haiglasoldud aja jooksul ainult nutsin ja kodu ja lähedaste järgi igatsesin. + veel ebakindlus tuleviku ees, tõesti.
    Oh oleks, oleks, et kõik läheks hästi…

  2. jutupaun

    oi kui tore on seda kuulda. Head paranemist talle sinna kaugele ja hea, et asjad nii ruttu arenesid.

Lisa kommentaar

