Kui Rajakas vintis on, siis tulevad eriti head nal…

Kui Rajakas vintis on, siis tulevad eriti head naljad. (Meie endi meelest vähemalt hüsteeriliselt naljakad.) Näiteks viisil “Ma olen väike Tiku, ma olen väike Taku, koos tõrusid me korjame, ei muu meil huvi paku” saab laulda sellist segaduetti:

Naine: “Ma olen Vonda Shepard.”
Mees: “Ma olen Sulev Teppart.”

1 kommentaar

Filed under Uncategorized

One response to “Kui Rajakas vintis on, siis tulevad eriti head nal…

  1. Lupetta

    Lõpetasin just vestluse ühe vintis mehega. Kahjuks ei olnud kuigi naljakas. Virtuaalsel teel mitte. Kuidas see teema nüüd kõigil päevakordas on? Kas spliin kummitab?

Lisa kommentaar

